Lieve adjes, predator pest mij :(

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie:
[rml][ Cisco Pix] Static Routes toevoegen? [ deel2][/rml]
[rml]Predator in "[ Cisco Pix] Static Routes toevoegen?"[/rml]

Naja, dat hij van mening is, dat deel1 een script request is en dus niet mag, kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar ik zie echt niet wat er mis is, met m'n laatste topic, er lijken genoeg mensen te zijn, die even met mij mee willen denken, maar die krijgen geen kans, aangezien binnen 1min het topic op slot zit.

over het: "Wees duidelijk"
Wat moet ik nog meer zeggen? verdere info lijkt mij gewoon niet relevant..
kan wel beginnen met: Het is een cisco pix 501, op een 2024/2024 entry abbo op bbeyond, en dit alles is gelegen in de watertoren van Breda, maar dan is het einde ver te zoeken.

Verder lijkt mij dat hij de enigste is, die het niet begrijpt, aangezien ik van de 2 reply's, 1 nuttige heb gehad, (toch 50% :) )

Maar goed, ik leg mijn leven/probleem in jullie handjes :> ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[search]Je topic is al vaker voorgekomen je moet zoeken maar jouw probleem is toch net ietsie anders:
Nope, heb gezocht..
[PW]/[W&G]Je topic is een scriptrequest, of van een te Basic niveau.
Niet echt, was meer als geintje bedoeld

etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

PNS is geen 'ik dump mijn config en help me maar' forum. In PNS wordt een beetje zelfstandigheid verwacht en dat klonk niet echt uit jouw topic, verder -> predator@tweakers.net (of zo @tweakers.be ook werken 8)7)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GeEn DiScUsSiEs OvEr SlOtJuUuHs!!111 ViNd Je DaT Je ToCh VeRhAaL MoEt HaLeN, MaIl De MoD dIe HeM HeEfT GeSlOtEn!!!11
Bovenaan, al scrollend.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
• Je hebt daadwerkelijk wel gezocht en je topic is toch gesloten
Als je topic, met in de opening alleen een simpele probleemstelling, toch gesloten is en je hebt wel al gezocht en de zaken ook daadwerkelijk geprobeerd, neem dan contact op met de mod en leg dat uit. Dan kan je wellicht je topic weer openen. Wil je dit voorkomen, zet er dan bij dat je al wat topics gevonden hebt en welke dat waren en dat de oplossingen daar niet werkten. De standaard disclaimer "Ik heb gezocht" zonder uitleg wordt genegeerd, net als de NOFI of wat dan ook.
Als je die stukjes hierboven uit de FAQ kunt quoten, dan neem ik aan dat je dit ook kunt lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

sorry dat ik je weer moet pesten, de bedoeling is dat je bij een slotje even mailt met de moderator die hem op slot doet :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.