Schema voor een Sony kv-25c3d

Pagina: 1
Acties:

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Haai

We hebben hier een Sony kv-25c3d, 63 CM 100 Hz tv, waar we een schema van nodig hebben. Nergens op Internet kan ik deze vinden, mijn hoop ligt bij 1 van jullie? Als iemand iets meer heeft hoor ik het heel graag.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft Sony geen Service Centers waar je terecht kan? Schema's van een TV zul je denk ik niet gauw op Internet vinden.. niet echt praktisch aangezien je niet zomaar op een A4tje uit kan printen. Tenminste, de meesten die ik heb gezien waren in ieder geval A4tjes die je meerdere keren uit moest vouwen (en dan meestal een stuk of 6)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Bigs schreef op 17 January 2003 @ 19:59:
Heeft Sony geen Service Centers waar je terecht kan? Schema's van een TV zul je denk ik niet gauw op Internet vinden.. niet echt praktisch aangezien je niet zomaar op een A4tje uit kan printen. Tenminste, de meesten die ik heb gezien waren in ieder geval A4tjes die je meerdere keren uit moest vouwen (en dan meestal een stuk of 6)
Dat zou niet echt een probleem zijn, we hebben een plotter die op een veel groter vlak kan afdrukken. Ook handig icm schema's.
Ik denk niet dat de service centers van Sony zomaar schema's geven, de tv ligt nu open beneden, mn vader vond het alleen iets handiger met een schema.

Bakkie geeft alleen nog maar groen weer, geen beeld, wel geluid :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zet een advertentie op marktplaats, vaak zijn er mensen die je een kopietje sturen voor 5 euro ofzo ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
dreeke schreef op 17 January 2003 @ 20:18:
Zet een advertentie op marktplaats, vaak zijn er mensen die je een kopietje sturen voor 5 euro ofzo ....
Is zo'n schema geld waard? :D Wist wel dat ze uitzonderlijk zijn, maar toch.
Ik denk dat als ik een advertentie plaats dat het wel een aantal dagen kan duren, en we willen dat ding zsm weer werkend krijgen. Het lukt zo ook wel, alleen het had handiger geweest als per ongeluk iemand dat ding had ofzo...

Heb jij er geen eentje Andreas? :*)

Verwijderd

Dat groene beeld heeft dat ook horizontale lijnen ?

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Ik heb eens een service manual bij Sony besteld. Zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112217//

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ook een Sony KV-25C3D. Nu doet mijn TV dus niets meer. Voorzover ik het vinden kan is er wat kapot in de voeding.

Nu las ik dit topic over deze TV, en zag dat Exorsist een schema zocht, nu ben ik benieuwd, heb je die gevonden? Zo ja, dan ben ik hierin ook wel geinsteresseerd. :)

Mailen naar: olaf.spoolder@hccnet.nl

Groeten Olaf
Pagina: 1