Toon posts:

via Speedlinq > Allied Data Amigo Router FTP server opzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Alle forums ben ik afgegaan die ik kon vinden, maar nergens zie ik een werkende oplossing voor dit probleem.
Ik heb het fast abonnement van speedlinq over babyXL.
Het werkt perfect alleen kan ik geen server runnen, geen bestanden over msn versturen en geen ftp server opzetten. Het is me gelukt om me in te loggen in de modem. Maar dan... wat ik ook probeer ik krijg het niet gedaan. De modem gaat rechtrstreeks naar mijn computer en wordt niet geshared. Dns is 10.0.0.254 en ip 62.100.58.227. Hoe krijg ik deze dingen voor mekaar.. wie het mij kan duidelijk kan vertellen krijgt unlimited acces op mijn ftp met 50 gig aan films en mp3 etc. ;)

Alvast heel erg bedankt!!

diederik_kok@hotmail.com

Verwijderd

port forwarden mss?

Verwijderd

Topicstarter
MSN Messenger Service

Filetransfer:
Om filetransfer dus vanachter een netwerk te kunnen gebruiken moet minimaal poort 6891 beschikbaar zijn, daarmee kan 1 bestand tegelijk verzonden/ontvangen worden. Wil je meerdere (maximaal 10) bestanden tegelijk kunnen verzenden/ontvangen moet portrange 6891 t/m 6900 beschikbaar zijn.

okok, dit heb ik dus gevonden. klinkt logisch, maar HOE moet ik dat dan instellen.
weet nl. totaal niks over ip/ftp/poorten e.d.

Verwijderd

Topicstarter
en eigenlijk is msn niet echt het grote probleem. het gaat mij meer erom dat ik niet 10.0.0.1 als ip adres heb. maar gewoon een 192.xxx.x.x.x. krijg waarover ik een ftp kan serveren..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 19:48:
Hoe krijg ik deze dingen voor mekaar.. wie het mij kan duidelijk kan vertellen krijgt unlimited acces op mijn ftp met 50 gig aan films en mp3 etc. ;)

Alvast heel erg bedankt!!

diederik_kok@hotmail.com

Warez. Check over 5 min. je mail :)

Om je probleem op te lossen: Dit staat in de manual. Gewoon even zoeken.

Als je geen manual hebt, dan is daze ook hier vast en zeker te downloaden :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.