Zoals ik al had gemeld in een 'mislukte' topic, wil ik graag de volume/bass/3d/treble/pwr - regeling in me kast bouwen. Ik wil graag me wooger op de grond, maar dan kan ik niet bij de volume/enz - regeling. Ik kan alles geluid enzo ook wel aansturen met windhoos, maar dat is niet leuk 
Laat ik nou net hebben gemeten dat de breedje precies zo breed is dat het in 3,5" bay kan. Nou vraag ik: zal ik het erop wagen die woofer los te halen (tis 3 maanden oud) en dat printplaatje eruit te halen met die knoppen erop?
Is het mogelijk om die draden te verlengen? Dat betekente dat ik uit een pci slotje een stekkertje moet hebben, zodat ik ook me pc kan meenemen zonder meteen me hele speakerset mee te sjouwen
Iemand ervaring ermee misschien? Of kent iemand de Hercules XPS210 van binnen?
Alvast bedankt!
Laat ik nou net hebben gemeten dat de breedje precies zo breed is dat het in 3,5" bay kan. Nou vraag ik: zal ik het erop wagen die woofer los te halen (tis 3 maanden oud) en dat printplaatje eruit te halen met die knoppen erop?
Is het mogelijk om die draden te verlengen? Dat betekente dat ik uit een pci slotje een stekkertje moet hebben, zodat ik ook me pc kan meenemen zonder meteen me hele speakerset mee te sjouwen
Iemand ervaring ermee misschien? Of kent iemand de Hercules XPS210 van binnen?
Alvast bedankt!