[keyboard] spatie doet vreemd :S

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
nu heb ik laatst mijn toetsenbord schoongemaakt (op de manier toetsjes loshalen, schoonmaken en toetsjes weer terugplaatsen) werkte bij veel kennisen erg goed en dus werd dit een beetje aanbevolen :X maar bij mij dus weer niet.
al mijn toetsen doenhet gewoon perfect op de spatie en de enter na (sorry dus als er onverhoopt een spatie mocht missen), ik denk dus dat dit ligt aan het ijzeren stangetje dat aan je spatie en aan het plankje zelf vastzit (dit krijg ik namelijk niet meer goed terug). nu schijnen andere mensen dit wel met succes gedaan te hebben maar ik krijg het absoluut niet voor elkaar.
weten jullie een antwoord opdit probleem??

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66421

kijk es ff of hij het wel doet als je gewoon je button eraf haalt en dan indrukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
dan doet hij het wel goed (de knop zelf drukt niet lekker meer in en ik denk dus dat dit door het ijzeren stangetje komt want verder heb iker niks vreemds mee gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:46
Angels_Dragon schreef op 17 January 2003 @ 19:40:
dit krijg ik namelijk niet meer goed terug)
Kun je een pic maken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66421

dan moet je proberen dat te fixen he.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
zal ff proberen een piuc te maken van het materiaal (dus de knop het bord en het ijzeren staafje) momentje geduld

kan helaas geen foto's maken, kreeg kwade pa op me dak dat ik het toetsenbord had gesloopt en blablabla, typ nu met een ander toetsenbord (helaas wel een met britse indeling dus kleinere linker-shift, @ vlak bij de enter en niet onder de 2 etc etc) best wel onhandig dus

[ Voor 55% gewijzigd door Rubman op 17-01-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
heb wel even mijn 1337 paint skillz gebruikt om een mooie reconstructie te maken van hoe de spatie en het ijzeren staafje (waar ik het constant over heb eruit ziet)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/spatieknop.jpg

dit staafje word dus vastgeklikt in de spatie met de lange kant en de twee uitsteekseltjes aan de andere kant gaan onder lipjes in het plankje zelf, maar zodra ik dat allebij wil gaat het niet lukken.

[ Voor 30% gewijzigd door Rubman op 17-01-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:46
Angels_Dragon schreef op 17 januari 2003 @ 20:45:
heb wel even mijn 1337 paint skillz gebruikt om een mooie reconstructie te maken van hoe de spatie en het ijzeren staafje (waar ik het constant over heb eruit ziet)
[afbeelding]

dit staafje word dus vastgeklikt in de spatie met de lange kant en de twee uitsteekseltjes aan de andere kant gaan onder lipjes in het plankje zelf, maar zodra ik dat allebij wil gaat het niet lukken.
Misschien heb ik een bril nodig, maar ik zie nog niet wat je spatie is en wat je beugeltje is. Is het staafje buigbaar?

edit:

Oeps, heb al een bril....

[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 17-01-2003 22:26 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30200

[profile] Beroep Computerzaak TD/student [/profile]

hehe, dan moet dat toch wel lukken he.

Gewoon terugstoppen zoals ie eruit kwam, kan best, misschien een keer of twee overnieuw doen, maar dan moet ie ook (onderhand) wel goed zitten

Succes ermee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Angels_Dragon schreef op 17 januari 2003 @ 20:45:
[afbeelding]

1 van die pinnetjes kan eruit.
Die haal je eruit, staafje erdoorheen, erweer in prikken, en klaar is Angel :P

Het is een ongeloofelijk gepriegel, maar de aanhouder wint.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73741

Je moet de lange staaf gewoon aan de lipjes van de spatieknop doen en dan de 2 kleine uitsteekseltjes in de lipjes van het keyboard zelf, easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66617

nee dat ene lipje moet door het staafje en dan dat staafje bij dat ene lipje ff bij dat uitsteekseltje doen :P ..

maar ff serieus: gewoon ff klooien, heb ik ook zovaak gehad, 1 keer zelfs dat ik keihard op me spatie ramde echt vet hard dat ie opeens weer goed zat.. vaag maar waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
ok ik ben dus maar weer f aan de slag gegaan met priegelen en ht is me gelukt :*)
owjah en dat beroep klopt niet meer ben ik allang mee gekapt, ben nu postbode >:) }:O .
bedankt voor jullie hulp.

Pagina: 1