Supreme Snowboarding onder XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76222

Topicstarter
installatie ging ok toen de patch 1.035 dl en pgeprobeerd te installeren maar krijg foutmelding:

ERROR in thread 'Parser': An unknown exception was caught in C:Work\js\HIU\Setup|Thread.cpp"at line 60

geen idee wat het is en die directory heb ik ook niet op mijn harde schijf C:......

kent iemand dit probleem?? en heeft een oplossing?

heb de Supreme.exe ook weggehaald maar maakt niets uit en daarna de patch geinstalleerd dit werd aangeraden op een engelstalig forum.

meer info:

PC Athlon +1800
RAM 256Mb
Radeon8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25
Heb je het spel zelf nou al eens overnieuw geïnstalleerd?
En je kan de volgende keer beter een topicmove aanvragen dan een nieuw topic openen in het goede deel. Dat kan je in Schop een Modje vragen of op het handje bovenaan drukken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Supreme Snowboarding is al een vrij oud spel (release 1999)... Probeer de compatibiliteids modus eens, staat in de eerste post van Forum- en Gamefaqs (*Update 11-01*) beschreven hoe dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
opnieuw geinstalleerd en geeft dezelfde melding

ook compatibiliteitsmodus aanpassen werkt niet krijg bovenstaande melding nog steeds is het misschien mogelijk dat ik de vorige patch nog moet installeren? Ik dacht dat de nieuwste patches eigenlijk de voorgaande ook vervangen dat ga ik nog even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 76222 schreef op 17 January 2003 @ 19:42:
opnieuw geinstalleerd en geeft dezelfde melding

ook compatibiliteitsmodus aanpassen werkt niet krijg bovenstaande melding nog steeds is het misschien mogelijk dat ik de vorige patch nog moet installeren? Ik dacht dat de nieuwste patches eigenlijk de voorgaande ook vervangen dat ga ik nog even proberen
Waarschijnlijk is dat niet het probleem, ik denk dat het gewoon zo is dat Supreme Snowboarding het simpelweg niet doet onder XP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 76222 schreef op 17 januari 2003 @ 19:26:
heb de Supreme.exe ook weggehaald maar maakt niets uit en daarna de patch geinstalleerd dit werd aangeraden op een engelstalig forum.
Hmm, ik denk dat ik heb gevondan waar naar je verwees, je bedoelt zeker dit draadje.

Heb je dat wel onder Windows 2000 compatibiliteids modus gedraait :? (dat kan ik namelijk niet uit je post waarmaken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Laatst online: 18:38

Behind_You

Kijk altijd achter je

White Dust schreef op 17 January 2003 @ 19:49:
[...]

Waarschijnlijk is dat niet het probleem, ik denk dat het gewoon zo is dat Supreme Snowboarding het simpelweg niet doet onder XP...
Ik heb win xp prof met sp1, en supreme snowboarding draait gewoon. Installeren en spelen maar.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
getver snap er geen .. van ik krijg 'm werkelijk niet aan de praat, terwijl de demo het wel doet zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25
Behind_You schreef op 17 January 2003 @ 21:32:
[...]

Ik heb win xp prof met sp1, en supreme snowboarding draait gewoon. Installeren en spelen maar.
Wat voor systeem heb jij? Misschien maakt de Radeon problemen met het spel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Laatst online: 18:38

Behind_You

Kijk altijd achter je

MaRc0 schreef op 18 januari 2003 @ 10:14:
[...]

Wat voor systeem heb jij? Misschien maakt de Radeon problemen met het spel.
Die Radeon zou het probleem kunnen zijn want ik heb een ti4200.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6913

Oplossing is simpel:

Maak een Image van je CD, laad met DeamonTools de cue file in, installeer je spel, en voila, hij werkt.

Misschien dat je tijdens de intro de filmpjes moet wegklikken, want daar wil XP nog wel eens op hangen.
Pagina: 1