ik ben op zoek naar Crystalfontz LCD display en nu kom ik elke keer hier maar da forum is al zolang. hoe komen jullie aan die dingen en hoe kan ik er dan aankomen.
er is net een inkoop actie van geweest --> [rml][ IA-afhandeling] Crystalfontz LCD's[/rml]
, je kan even wachten op de volgende
, je kan even wachten op de volgende
Als je bereid bent er een beetje werk in te steken kan je zo'n inkoopactie natuurlijk ook zelf kunnen starten. Misschien gaat dat wat sneller dan wachten op de volgende 
(Of je kan de volle pond betalen voor 1 LCDtje natuurlijk...)
(Of je kan de volle pond betalen voor 1 LCDtje natuurlijk...)
The devil is in the details.
Dan hou je eerst een poll! 
Als er weinig animo is, dan kan je overwegen het volle pond te betalen.
Als er weinig animo is, dan kan je overwegen het volle pond te betalen.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Wel eerst even toestemming vragen!
Er zijn toch een paar gasten die dat eerder hebben gedaan. Kunnen we dan niet beter vragen of hun weer zo'n eentje beginnen. Scheelt een hoop geregel en hun hebben de ervaring. toch ??
Ja, maar dan vraag je eigenlijk of een ander de moeite speciaal voor jouw wilt gaan doen. Enig idee wat voor verandwoordelijkheid en moeite het met zich meebrengt?
Nah, start óf zelf een [IA] óf bestel er eentje voor jezelf. Ik denk dat hier weinig mensen zijn die dat voor je doen! Maar je kan het altijd proberen.
Nah, start óf zelf een [IA] óf bestel er eentje voor jezelf. Ik denk dat hier weinig mensen zijn die dat voor je doen! Maar je kan het altijd proberen.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Als je even wacht organiseer ik binnekort maybe een IA word wel een xll lcd scherm (8 * 24) ik kan als je wilt zoiezo wel eentje meebestellen voor je.
[ Voor 1% gewijzigd door Eskimootje op 17-01-2003 20:22 . Reden: typo ]
FF beter zelf je best doen, een beetje moeite schaad niet hoor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()