Toon posts:

[XP] Mustek 1200 CP Scanner werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij maar niet om deze scanner aan de praat te krijgen onder windows XP.
Ik heb de Windows XP drivers gedownload van Mustek.com en deze kan ik met ee n .exe filetje installeren.
vervolgens probeer ik de scanner in apparaat beheer toe te voegen, maar er staan nu 2 (??) onbekende apparaten onder de beeldapparaten, met beide "Mustek" als fabrikant. Ik probeer deze te verwijderen.. maar dit lukt niet.
Windows geeft een melding aan dat hij het niet kan verwijderen omdat het mogelijk gebruikt wordt bij het opstarten..

Als ik een van de 2 kies, en ik selecteer mijn drivers.. dan gaat hij backup maken, en dan installeren. maar op de helft van het proces slaat ie vast en zegt hij iets van: er is een fout opgetreden (mogelijk omdat hij niets kan wijzigen).

Ik heb al geprobeerd om deze 2 onder de veilige modus te verwijderen maar zonder succes..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

(Ik heb overigens niet de echte mustek scanner maar de lifetec LT 9891, dit is exact dezelfde.. gewoon ander stickertje erop.. hij heeft het altijd gedaan. dat is zo vreemd)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.[/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 18:37 . Reden: hier moest ik dus editten, stomme quote knop! :+ ]

Verwijderd

Topicstarter
argh! foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 18:36 . Reden: foutje! bedankt. ]

Verwijderd

Topicstarter
Humm....
Met de windows 2000 drivers kom ik iets verder, alleen hij blijft zeuren over de 2 apparaten die niet aangepast verwijderd kunnen noemen, Misschien had ik dit topic beter "Niet verwijderbare Apparaten uit Apparaatbeheer" kunnen noemen, o.i.d. Modje?? :+

Verwijderd

Je kan in je register waarschijnlijk wel die apparaten verwijderen. (kan ook veilige modus proberen in apparaatbeheer te verwijderen, misschien lukt het daar wel :? )

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSetxxx
waarbij xxx een getal is. Volgens mij staat onder die sleutel de hardware. Je kunt eventueel ook zoeken in het register op naam van het apparaat.

edit:
Wel een backup maken van je huidige register natuurlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 23:46 . Reden: waarschuwinkje toegevoegd :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook niet in mijn register de apparaten verwijderen.. ik krijg dan: Kan niet alle opgegeven apparaten verwijderen :(

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk verwijderd in het register (moest de machtigingen veranderen).
Maar hij werkt nog steeds niet, ik krijg deze foutmelding bij het opnieuw installeren:
Het installatie programma voor klasse heeft de aanvraag afgewezen om dit apparaat te installeren of bij te werken..

weet iemand wat dit inhoud?
Pagina: 1