Toon posts:

Wireless routen met bestaande router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej, ik wil een draadloos netwerkje bouwen, en daarmee chello delen, ik heb daar nu een bestaande router voor die mij erg goed bevalt.
zit er op die wireless acces point een lan poort zodat ik die in een poort op de router aan kan sluiten, zo niet hoe moet ik dit dan aanpakken??

Alvast bedankt... :*)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36

YellowCube

Wait...what?

de meeste accespoints worden juist direct op een hub/switch geprikt...dus ik neem aan dat het aansluiten op een router niet zo heel problematisch zou moeten zijn.

Wat had jij verwacht over het soort aansluiting van een AP? Het is namelijk een beetje een vraag die heel erg makkelijk uit te zoeken is als je even op de sites van fabrikanten gaat kijken.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Of gebruik ff de search. Genoeg te vinden hoor!! 8)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, alleen was ik op het punt om de stuff te kopen, (inmiddels gedaan, en het werkt).
dus ik had geen tijd....
uiteindelijk was de eerste reply ook te laat maja, ik heb nu dus een acces point met inderdaad een ethernet uplink poort, bedankt...