Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Casemod met Rood/Oranje Neonlicht

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan een beetje te gaan dremelen aan me kast (AOpen H600B). Ik wil onder andere de 3,5" bay gaan vervangen (of eraan maken) door de volume/bas/enz-regeling van m'n speakserset (zit nu nog op subwoofer, maar daar kan ik slecht bij). Ook wil ik me hd/pwr ledjes van me pkast ergens... tis er nu uit, omdat anders me casekoelers er niet aan konden :D
Iemand enig id waar een mooi plekjes is voor mijn ledjes?
En ik wil dus mijn case zelfs volproppen met neonlicht (rood of oranje). Kwil een of ander stoer logo aan beide zij platen met aan de ene kant verlicht met neonlicht. Ik dacht zelf aan vlammen ofzo. Iemand nog een ander orgineel id?
Misschien beetje domme vraag, maar ik weet nix en vraag dus jullie wijze raad :P

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat weet ik. Maar niemand reageerde daar en ik wist tog al wel hoe ik alles ging doen.
Maar ik heb nu een nieuwe topic geopend over het id... kheb namelijk niet zo'n duidelijke beeldvorming van hoe die kast eruit moet gaan zien. Daarom vroeg ik om andere ideeën van mensen met ervaring en klasse :D Mag dat ?

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05

Verwijderd

erg ga niet nog een topic openen, kvind gek dat je geen reply's krijgt met van die domme topics

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Not done.... misschien zou je de faq's en forumsurvivalguide enzo nog eens kunnen doorkijken?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.