[CD-Speler] Numark CDN-88 Prob.

Pagina: 1
Acties:

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52
Hey Mensen ik ben hier een lange tijd niet meer geweest:)

Maarruh ik had eigenlijk een vraagje...
Ik heb zelf 2x de pioneer cdj-1000 he.. en 1x de Numark CDN-88...
NU heb ik een probleem gehad met mijn cdn-88

De rechterkant van de cdspeler functioneerde niet meer.
Oorzaak volgens mijn dealer?: Printplaat kapot.
Kost me over de 200 euro, omdat het apparaat 1 jaar en 2 maanden oud is.. valt dus buiten de garantie.
Nou vindt ik dat dit niet echt moet kunnen aangezien die speler altijd netjes in een flitecase heeft gezeten en nooit van plek verplaatst is..

Zou dit dan een probleem van Numark zelf kunnen zijn, of denken jullie dat dit toch slijtage moet zijn?

Ik hoor het wel:)

• Stefan53xx
Niemand?

Verwijderd

ik denk dat het een productie fout is omdat er te veel kracht op de printplaat heeft gestaan. waarschijnlijk door verkeerde montage. bel de fabrikant eens op en na 1 jaar en 2 maanden dan moeten ze zekker een deel van de kosten op zich nemen. zeker als jij kan bewijzen dat de aparatuur netjes in behandeld.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik denk dat je ff moet wachten op misterdon of op die gast van new line die hier ook weleens rondspookt.

maar 2x cdj 1000 en 1x cdn88??

als ik dat zou hebben, zou die cdn88 allang verkocht zijn, of stof happen onder me bed :P

Verwijderd

Wat is er kapot aan die printplaat dan, de hele print???
En na 2 maanden heb je nog garantie hoor.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hoorde ik daar mijn naam? ;)

Het lijkt me vrij ver gaan dat je voor de 100% moet opdraaien voor de kosten; als je kunt verwachten dat een apparaat het na 2 kaar nog goed zou moeten doen mag de fabrikant het niet afdoen met een garantie verloop (dacht ik)

Maar heb je Audio Amsterdam er al over gesproken? Dat is de importeur van Numark en ze leveren doorgaans prima service.

Verwijderd

De CDN-88 waar ik mee werk heeft het zelfde probleem . De CUE en PLAY knoppen zijn de laatste weken verschillende malen vervangen omdat ze steeds slechter reageerden. Op een gegeven moment deden ze nix meer en nu moet dus ook de printplaat vervangen worden.

Deze speler heeft ook altijd op dezelfde plek gestaan. Printplaat vervangen is wel een flinke reparatie.Tis jammer maar volgens mij de enige oplossing.

edit :
Bij onze dealer werd trouwens gezegd dat er TE hard op de knoppen werd gedrukt >> versnelde slijtage...

De CDN-34 die wij hebben staan hebben hier trouwens ook last van. Tis gewoon iets typisch Numark's misschien.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 23:16 ]

• Stefan53xx
Hey Misterdon.. ze hebben me voorgesteld om voor de helft van de kosten op te draaien. wat ik nog te weinig vondt.
Ik heb iig met Interstate Audio gemaild.. en die ging voor me contact opnemen met de desbetreffende winkel.

Maar dat de printplaat kapot gaat vanwege het te hard op de knoppen drukken? Lijkt me van niet.. Overigens als ik de kabels omwisselde werkte het nog niet..
Pagina: 1