Deze schijf kan ik nog maar op 2 plaatsen vinden; namelijk Xenon en nog een andere webstore.
Xenon heeft vaak klote service en ik woon ver weg, dus moet het via inet. Alleen als ik zo de shopsurveys erop nalees, moet ik niet schrikken als ik 2-3 weken moet wachten en zoveel tijd heb ik niet. Cancel je je bestelling dan kost dat geld. Uit de shopsurvey:
Die andere webshop is takkeduur: 132,50 euro ex verzendkosten
Daar begin ik dus niet aan he...
Nou heb ik op storagereview gekeken en de DB gesorteerd op geluid. Daar kwam bovenaan een 7200rpm schijf van Seagate, de Baracuda V. Dan krijgen we de U6 van Seagate; zie hierboven. Dan een scsi schijf en dan een IBM, waar ik niet aan wil beginnen vanwege de RMA gevallen en hoe heet die dingen worden. Daarboven staat een Maxtor schijfje; deze is de eerste optie. Helaas alweer 4dB luider dan de U6
Maar goed, deze is dan wel redelijk interessant. Echter, daaronder staat een schijf die maar 0,2dB luider is maar WEL 7200rpm doet en dat vind ik interessant ! Tis de Seagate Baracuda IV. En ook voor de Baracuda V heb ik interesse. Maar wat ik nou wil weten is of deze schijven ook zo een irritant snerp, scherp geluid heeft, zowel idle als loaded. En welke 7200rpm schijven dit nog meer evt niet hebben. Wie heeft voor mij het antwoord ?
Xenon heeft vaak klote service en ik woon ver weg, dus moet het via inet. Alleen als ik zo de shopsurveys erop nalees, moet ik niet schrikken als ik 2-3 weken moet wachten en zoveel tijd heb ik niet. Cancel je je bestelling dan kost dat geld. Uit de shopsurvey:
Heb ik dus weinig zin in.Wat misschien leuk is om te weten aangaande de kosten die Xenon in rekening brengt bij annulering van een bestelling is het volgende:
Xenon mag 15% van de totale som in rekening brengen,
Die andere webshop is takkeduur: 132,50 euro ex verzendkosten
Nou heb ik op storagereview gekeken en de DB gesorteerd op geluid. Daar kwam bovenaan een 7200rpm schijf van Seagate, de Baracuda V. Dan krijgen we de U6 van Seagate; zie hierboven. Dan een scsi schijf en dan een IBM, waar ik niet aan wil beginnen vanwege de RMA gevallen en hoe heet die dingen worden. Daarboven staat een Maxtor schijfje; deze is de eerste optie. Helaas alweer 4dB luider dan de U6
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel