43cm desktop kast gezocht

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een 43cm breede desktop kast, maar dan voor de rest wel zo klein mogelijk dus lekker plat en ook niet te diep. ik heb een matx mobo 1hd en 1 dvd speler.

ik ken wel de aopen hq95 e.d. maar die zijn voor de rest nogal groot. en de meeste matx kasten die ik kan vinden zijn alleen maar smaller en soms iets lager maar het lijkt me mooier om een 43cm kast bij de rest van mijn apparatuur te plaatsen.

en liefst ook nog zwart als dat kan.

de frontplaat ziet er meestal niet uit dus die wil ik zelf gaan ontwerpen zodat het geheel er toch goed uit komt te zien.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:54

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik zou het zo niet weten eerlijk gezegt maar hoort dit eigenlijk niet bij casemodding terecht? Ik denk dat ze daar meer weten over welke cases allemaal te krijgen zijn.

To be determined...

Verwijderd

Coolermaster heeft zo'n "audio-kast", www.coolermaster.com!

<EDIT> Snap trouwens niet waarom je niet gewoon ff de zoekmachine gebruikt, komen genoeg results uit! </EDIT>

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 17:16 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Zo iets:

http://www.pc-case.de/det...10&sprache=ger&index.html

Deze is iets mooier (en een stuk duurder) :(

http://www.pc-case.de/det...01&sprache=ger&index.html

[ Voor 50% gewijzigd door wokkie15620 op 17-01-2003 17:20 . Reden: Nog een linkje ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik heb gezocht maar meeste voldoet niet aan mijn wensen. het is trouwens niet de bedoeling zo'n kast te kopen van 200+ euro

als de kast 43cm is is hij gelijk iets van 15cm hoog en dat wil ik nu juist niet.
dat is volgens mij zo'n aopen hq95 en die vind ik nogal groot, maar hij is iig wel zwart.

[ Voor 30% gewijzigd door cosmoOo op 17-01-2003 17:29 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.