Yahoo! post

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Er staat dat het bedrijf onderhandelingen 'gaat' openen, terwijl de CEO zegt reeds voor het einde van het jaar partnersdeals bekend te maken. De onderhandelingen zijn al afgerond of in eindfase.

"It's an area we are interested expanding into outside the U.S.," said Mark Opzoomer, managing director of Yahoo Europe, adding that the plan for now is to announce partnerships with Internet access providers before the year is up.

Opzoomer said the plan is to bring premium services to Europe, perhaps in the first half of 2003.

nieuws: Yahoo wil internettoegang gaan aanbieden in Europa

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 17-01-2003 16:40 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik het nieuwsbericht lees en vergelijk met de Engelse tekst, dan geef ik toch het nieuwsbericht gelijk. In de bron staat dat men voor het einde van het jaar de partners, met wie ze willen gaan samenwerken, aan het publiek willen voorstellen. Volgens mij wil dat niet zeggen dat de onderhandelingen al afgerond zijn, aangezien hij ze dan wel direct bekent had kunnen maken. Dat zou dan niet zo lang hoeven gaan duren.
In de tweede alinea die je geeft staat trouwens ook perhaps, dus het is ook daar nog lang niet zeker. :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
"gaat onderhandelen" impliciteert niet dat de onderhandelingen met sommige bedrijven nog niet begonnen hoeven zijn. Het is echter niet waarschijnlijk dat de onderhandelingen al in een vergevorderd stadium zijn, omdat anders waarschijnlijk wel een mogelijke partner was genoemd. De originele tekst heeft het over "before the year is up" (ergens eind dit jaar waarschijnlijk). Ik vind "gaat onderhandelen" dus zo slecht nog niet ;).

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Opzoomer said the plan is to bring premium services to Europe, perhaps in the first half of 2003.
tijdens mijn vakantie.... hmm
In de tweede alinea die je geeft staat trouwens ook perhaps, dus het is ook daar nog lang niet zeker.
Als ze het afkrijgen wordt het gelanceerd... je denkt toch niet dat je zoiets lanceert of zelfs aan gaat beginnen met maken als de onderhandelingen niet afgerond zijn. Als het af is op tijd dan maken ze het bekend, anders gaat ie af ;)

[ Voor 54% gewijzigd door yared op 17-01-2003 20:00 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!