[SGD] Idee? Groot hoe heet dat spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:59
Omdat er veel topics zijn die om een de naam van een bepaald spel vragen en die topics niet echt iets toevoegen is het misschien een idee om er 1 groot topic van te maken.
(ik bedoel dus: Hoe heet dat spel !!!? zulke topics) Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wel een goed idee opzich. Het mag van mij, maar wat de modjes zeggen weet ik niet :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De bedoeling van de splitsing van SP was juist minder grote topics, dus het lijkt mij niet de bedoeling dat er nu nog een groot topic komt. Het gaat volgens mij prima zo op de manier zoals het nu gaat, af en toe een topic met daarin een vraag welk spel het betreft, en niet alles bij elkaar gepropt in een topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Eensch met Compubiter :).

Ach het zijn dusdanig weinig topics dat het het beste is als ze allemaal apart komen. Ze zakken toch wel snel genoeg weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
We hebben het er laatst ook nog over gehad.
En zolang het niet te veel worden gaan we zo door.
En zie Compubiter natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:59
Compubiter schreef op 17 januari 2003 @ 16:14:
De bedoeling van de splitsing van SP was juist minder grote topics, dus het lijkt mij niet de bedoeling dat er nu nog een groot topic komt. Het gaat volgens mij prima zo op de manier zoals het nu gaat, af en toe een topic met daarin een vraag welk spel het betreft, en niet alles bij elkaar gepropt in een topic :).
Minder grote topics is niet geen grote topics meer natuurlijk. Ik vind het niet echt zinvolle topics meestal het is ws. wel het handigst modereren zo, hoeven jullie niet alles te sluiten omdat de users niet (willen) begrijpen waar het wel moet. De topics zijn echter van zo'n klein belang meestal dat het eigenlijk het openen van het topic niet waard is vandaar dit idee. Maar het is al afgekeurd zie ik :P
Pagina: 1