Toon posts:

Gezocht: gratis of goedkoop stukje SSL webspace

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 websites draaien die gebruik maken van het PayPal creditcardtransactie-systeem.

T.b.v. 2 logootjes voor die websites ben ik op zoek naar een gratis of goedkoop stukje SSL webspace.

De logo's zijn bijelkaar slechts 50kb groot, dus veel ruimte heb ik niet nodig. Vroeger had ik op mijn Vuurwerkaccount -dacht ik- de mogelijkheid om geshared SSL te gebruiken, dat is ook goed (als het maar werkt), maar ik zie het nu bij geen enkele hoster meer staan.

Wanneer ik de logo's nu op mijn gewone virtuele webspace adres neerzet, krijg je als je op de beveiligde PayPal-pagina zit de irritante melding a la "wilt u de non-secure items ook afbeelden?", en dat wil ik niet hebben: het moet op SSL staan! :)

Heeft iemand tips?

Verwijderd

vind het hier

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 16:30 . Reden: typo ]

Verwijderd

Zoek gewoon even via google naar een goedkope en goede host en host daar je hele site.

Verwijderd

Topicstarter
Search levert niets relevants op over mijn SSL vraag. Ik wil ook niet googlen op hosting, dat heb ik al gedaan. Ook bij Bennie op internetten.nl is het nooit duidelijk. Die aanbieders vinken alle opties maar aan, zonder dat ze het leveren :(

Ik hoor het liever van iemand uit dit forum, dat vind ik betrouwbaarder...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:56:
Ik hoor het liever van iemand uit dit forum, dat vind ik betrouwbaarder...
Dat is toch meestal niet zo, veel promoten hun eigen handel hier... ;)

Vrijwel elke webhoster kan dit leveren, mail er dus gewoon een paar. Voor een overzicht kun je ook even op http://www.webhosters.nl/ en http://www.webselect.nl/ kijken.

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09

Verwijderd

Topicstarter
Dit ziet er heel goed uit! Alleen bij het invullen van een gratis account vraagt ie toch een creditcardnummer voor het geval je over je datalimiet heen gaat :(

Verwijderd

Topicstarter
TheTimer, thanks! Ik heb het toch maar gedaan! :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Hmja, [google=free SSL hosting] :Y)

Volgens mij is daar echt wel wat relevants in te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.