Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMS doorsturen

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe telefoon+sim, nu heb ik op m'n oude toestel enkele smsjes staan die ik graag wil bewaren. Nu kan ik die wel forwarden, maar krijg ik als afzender (uiteraard) m'n oude nummer te zien, en dat is nou net wat ik niet wil...

Ik wil die sms in m'n nieuwe toestel hebben met het originele nummer. Nu is dat vast heel makkelijk met een kaartreader of een datakabel, maar beide heb ik niet. Is het toch mogelijk? Vroeger kon je online smsjes sturen met een nummer naar keuze als afzender, maar die werken allemaal niet meer.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Denk dat er zonder kabel e.d. niks anders op zit dan doorsturen. Maar waarom is het een probleem dat die afzender dan weg is?

Mijn boefje is liev!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik denk dat het toch wordt zoeken naar iemand met een datakabel (heb je meteen je telefoonboek gekopierd).

Maar wat is er erg aan dat je als afzender je eigen nummer hebt?

edit: net te laat :)

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 17-01-2003 15:46 ]

Verwijderd

Anders edit je die dingen op je ouwe telefoon en zet je dus het telnr van de afzender voor of achter het bericht aan..

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:46:
Anders edit je die dingen op je ouwe telefoon en zet je dus het telnr van de afzender voor of achter het bericht aan..
Ik weet niet wat voor telefoon het is maar mijn Nokia (5210) heeft een outbox dus je kunt eventueel het bericht overtypen of het gestuurde bericht editten en opslaan

Mijn boefje is liev!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Datakabel wordt lastig, is Toshiba TS21i, datakabels zijn lastig te krijgen. Telefoonboek kon 'ie zelf al kopieeren.

Ik heb liever de originele afzender, gevoel... Gaat om 2 smsjes van m'n ex (waar ik nog heel veel om geef) en een smsje van iemand waar ik ook een speciale herinnering bij heb. En nee, dan toch originele afzender...

Verwijderd

ik wou precies hetzelfde :) alleen ik ben dus wel in het bezit van een bluetooth dongle, en 2 telefoons met bluetooth. Welk programma gebruik ik om de smsjes uit de ene telefoon te halen, via de pc, weer in de andere te zetten, alvast bedankt :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Rutmer-007: ik merk dat je met die smsjes nogal in je maag zit, en in je oude telefoon ipv je nieuwe, maar dat is niet de reden om een topic te openen, na een uur te kicken én een oud topic omhoog te halen.
Telkens opnieuw aandacht voor je probleem vragen werkt bij sommigen vooral irritatie op. Die mensen zijn dan minder bereid om je te helpen.
Dit topic gaat dicht, met wat geduld komt er wellicht de gouden tip in Smsjes overzetten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.