Toon posts:

Problemen met ATI Mobility Radeon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een beetje problemen met mijn vidaokaart, althans, dat geloof ik.
Sinds kort komen alle menu's en selectiemenu's in een verotte status op mijn scherm.

Kijk zelf maar:

Afbeeldingslocatie: http://teye.digital-dot.nl/images/fout1.gif

En deze..

Afbeeldingslocatie: http://teye.digital-dot.nl/images/fout2.gif

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik heb de drivers al geupdate, geen effect....

Greetz,

--Teye

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS draai je op die bak?
Zet anders je hardware acceleratie eens wat hoger of lager, misschien dat dat helpt

Verwijderd

Topicstarter
Windows 2000

Hardwareversnelling heeft geen effect..
Volgens mij heeft het te maken met het geheugen ofzo. Ik ben aan het testen voor webapplicaties welke gebruik maken van ADODB connecties met behulp van COM. Zou het kunnen dat wanneer ik dit doe en de code scripts werken niet goed, dat mijn geheugen volloopt ofzo??

Ik zou het anders ook niet weten...

--Teye

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Het zou ook kunnen dat je een defect hebt in je geheugen. Ik zou er even een memtester overheen halen. Maakt ie gebruik van shared video geheugen eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik eb een geheugen tester gebruikt en geen errors gevonden. Ik maak niet gewbruik van shared memory..

--Teye

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 13:25:
Ik eb een geheugen tester gebruikt en geen errors gevonden. Ik maak niet gewbruik van shared memory..

--Teye
Je zou even een proggie kunnen downen om je videomem te testen, mogelijk dat daar probs zitten.
evt een keer een reinstall met een ander OS om te testen of het hardware of software related is zou natuurlijk ook kunnen.

en je hoeft niet onder iedere post je naam te zetten, wij tweakers doen elkaar permanent de groeten en het is niet nodig hier ruimte aan te verspillen (staat ergens in de FAQ)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het proberen. Thanx anyway..

Enne.. geen groetnis dan maar he :)
Pagina: 1