Toon posts:

a2 racer 3 op windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 687 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag a2 racer 3 op windows xp draaien maar tijdens de setup zegt ie dat ik service pack 3 nt4 erop moet gooien, ik negeer dat. Ik wil het spel spelen maar vlak voordat de race begint zegt ie "unhandled exception" ik balen natuurlijk. Ik ging op zoek naar nt4 service pack 3. Telkens als ik het download van microsoft zegt winxp dat het geen geldige win32 toepassing is. A2 racer 3 werkt dus nog steeds niet.

het is niet voor nostalgische gevoelens maar tis een spel voor me vader :)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-12 18:17

dominic

will code for food

nt4 servicepack 3 is natuurlijk niet voor XP.. |:(

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
nee dat snap ik.......... maar waarom zegt ie dat dan tijdens de install van a2racer op windows xp.

nt4 service pack 3 niet gevonden

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:10:
nee dat snap ik.......... maar waarom zegt ie dat dan tijdens de install van a2racer op windows xp.

windows XP is eigenlijk Windows NT 5.1 (windows 2000 is 5.0)
Waarschijnlijk herkent ie hem dus als een NT versie.
Bij SP 3 van NT zijn een hele zut features toegevoegd, wat het allemaal precies was weet ik niet, maar iig veel om spellen te spelen.
Het installatie programma herkent dat jij geen SP 3 hebt geinstalleerd (wat ook goed is normaal gesproken), en breekt de installatie af.
Als davilex hier geen patch voor heeft geschreven, dan is het onmogelijk om dit spel in XP te spelen...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
dat is een niet zo grappig bericht van je :( maarja ik kan altijd windows 2000 erop gooien natuurlijk, of heeft iemand anders een idee die a2racer 3 heeft liggen en draaien op winxp

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 09:59

Nowhereman

Ygenweis

Misschien is het nog een ID om de compatibillity wizard te gebruiken die in winXp zit? Geen idee of het wat uithaalt maar je kan het tuurlijk proberen...

-Pwn the day-

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 15:01
ik heb ook die A2 Racer 3 liggen en ik heb XP thuis dus ik zou het vanavond eens kunnen proberen om het te installen. Je hoort het nog wel....

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
draai anders VMware met een win 98 of een win 2000...

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-12 18:17

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:10:

Ow sorry, ik realiseerde me niet uit je post dat je het doorhad :D

Download my music on SoundCloud

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past beter bij de buren van spielerij, ik verplaats je vraag dus ook :)

Maar zoals gezegd wil je inderdaad de compatibillity wizard draaien ern zeggen dat je bijv. win98 draait.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Die oude Davilex meuk is niet NT (dus niet Windows 2000 en XP) compatible volgens mij...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:51

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je al de eerste post, het tweede gedeelte van Forum- en Gamefaqs (*Update 11-01*) gelezen?
Pagina: 1