[xvid] beeld knippert met afspelen behalve bij mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ik heb een film in xvid formaat. Normaal speel ik films af met een ander programma dan mediaplayer van windows, omdat mediaplayer nogal eens crashed. Ik gebruik hiervoor dan radlight of viplay.
Ik heb dus net een nieuwe film gekregen, en daarvoor heb ik specifiek alle benodigde codecs geinstalleerd via nimopack 5 v8. En als ik dan met mediaplayer afspeel geen probleem maar in de andere programma's dan knippert het beeld heel erg en het geluid hapert met dezelfde snelheid.
iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderd

probeer bsplayer eens, die is echt rielaxt

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

het zou kunnen dat bepaalde codecs elkaar tegenwerken waardoor ze niet goed functioneren, heb ik ook gehad na het instaleren van nimo codeckpack, alle codecs de instaleren en allleen de codecs die je echt gebruitk instaleren

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ik heb nu ook alleen de codecs geinstalleerd die ik gebruik. Het rare is dat ie het onder medieplayer wel doet en in de overige programma's niet

• pagani
  • Niet online
Nimo geeft zelf bij het eerste installatiescherm al aan welke 2 codecs problemen opleveren als ze samen geinstalleerd worden, dat zijn 2 AC3 codecs. Het flikerende beeld kan komen door installatie van de G400 codec, die zit ook in Nimo en moet je alleen installeren als je een G400 kaart hebt...

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
G400 heb ik niet geinstalleerd..... echt heel vreemd

Verwijderd

ik had ook wel eens problemen en ik heb deze oplossing:
http://forum.sharereactor.com/viewtopic.php?t=290
helemaal doorlopen en heb nu nergens meer last van. Alleen het 1e punt heb ik over geslagen, de format c: :)

De site is wel eens een beetje langzaam.

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
De dingen die op die site staan heb ik geinstalleerd. Sterker nog ik heb het net geprobeerd met alleen xvid en mp3 voor het geluid en nog steeds knippert het beeld.... En die site gaat bovendien uit van een oude versie van nimo want in die nieuwe daar zit xvid en ogg al in...

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ik heb het net even op een ander systeem van me geprobeerd. Ik installeer precies hetzelfde en dan doet ie het wel......
Pagina: 1