Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Verwijderd
Denk niet dat dat echt leerlingproef isVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:41:
boor een gat in je pc, verleng je sound-out, en maak een femalejack in de voorkant van je pc
En dat 30x en met leerlingen, die er jacks als het moet overdwars instouwen, nee dat lijkt mij geen goed idee. Kijk, als ik het nu voor mijzelf nodig had, dan had ik dat ook zo gedaan.boor een gat in je pc, verleng je sound-out, en maak een femalejack in de voorkant van je pc
Verwijderd
Hufterproof ?
Dat kan alleen als je een stalen afgesloten kast neemt, gegoten in beton, onder de grond begraven met een marmeren plaat erboven om het geheel af te sluiten....
Je hebt van die figuren die er potloden, naalden, haardspelden, paperclips etc in stoppen, zolang het maar geleid... Hufterproof bestaat niet meer in deze wereld....
Nu hebben ze op de hsbos alleen maar Compaq, dus misschien komen die dingen daar wel vandaan.
Anders probeer gewoon even een mailtje te sturen via de site www.hsbos.nl
(ik ben aan het afstuderen dus ik kom niet erg veel meer op school anders had ik het Maandag wel even gevraagd)
mcb1
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat zijn zogenaamde AMD Terminatoir kastjes.
USB en jack in/ out aan de voorkant.
Dit zijn alleen wel kant en klare kasten.
Maar leerlingproof is wel lastig.
[ Voor 33% gewijzigd door Atlas op 18-01-2003 23:04 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Mother, will they like this song?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.