Toon posts:

[The Sims + alle aavullingen]Vrienden maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jow,

me vriendin speelt The Sims met alle aanvullingen erbij (Livin' Large, Vacation, Houseparty, Hot Date en Unleashed).

Nou heeft ze behoorlijke problemen om vrienden te maken. Vroeger maakte je gewoon vrienden door meer dan 50 in de relatie te halen en dat deed je zo door gewoon te praten over interesses.

Nu is dus het probleem dat je niet zomaar bevriend bent bij 50 in je relatie (op korte termijn) en dat praten over interesses ook een negatieve uitkomst voor je relatie met iemand kan hebben ;(

Veel goede alternatieven dan praten over interesses zijn er niet. Een complimentje geven kan wel op z'n tijd, maar dan moet je erg opletten of er geen geliefden in de buurt staan :o

De vraag is dus, hoe maak je een beetje goed (lees: snel) vrienden. Nog zo'n voorbeeld is dat dat ze net haar vrouwelijk persoon met een man naar de stad was gegaan en zelfs 100 in de relatie had (op korte termijn), maar ze nog steeds geen vrienden met hem was. Toen kwam haar man ook ineens in de stad tevoorschijn en ging hij met die andere man dansen, waardoor zij het ineens allemaal niet meer zag zitten :P Toen was die relatie ineens van 100 richting 60 :(

Vaak is het ook zo dat je een hele tijd moeite moet doen om een paar punten omhoog te gaan en als je dan iets een beetje fout doet, je meteen die zuur verdiende punten weer kwijt bent. Schiet niet echt op zo. Misschien wel realistisch zo, maar er is vast een taktiek om met die aanvullingssets (dit vrienden gebeuren zal wel vooral door Hot Date beinvloed zijn) erbij, toch snel/makkelijker vrienden te maken :?

All tips are welcome :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, DUnno eigenlijk, Maar ik zou w88 op There (check ook [beta] there)
Chatten ect ect, (ik ben beta tester) iig, Zoek ook eens met g00gle ;)
zoek maar met google om THe sims making love
ofzo Majah have phun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 23:23:
hehe, DUnno eigenlijk, Maar ik zou w88 op There (check ook [beta] there)
Chatten ect ect, (ik ben beta tester) iig, Zoek ook eens met g00gle ;)
zoek maar met google om THe sims making love
ofzo Majah have phun
Ik heb al uitgebreid op google en met de GoT Search gezocht, maar kan niet echt antwoord op deze vraag vinden, omdat het vaak oude artikelen zijn die niet over de aanvulsets gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Als ze met elkaar praten kan je het topic veranderen. Gewoon op je poppetke klikken en dan topic.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden maak je niet om bv direct compliment te geven oid. je moet veel & veel praten zodat ze veel van elkaar te weten komen. Nodig hem/haar uit voor een etentje oid.

Het ligt ook aan de instelling toen je de poppetjes had gemaakt. ( Weet niet meer hoe het heet. ) Je kan ze humoristisch, of juist tegenovergestelde... Snel vrienden kan denk ik niet. Ook niet in de realiteit. Succes verder :)

Maar probeer iig door veel te praten en nodig hem/haar uit. Zodat ze 'fun'met elkaar hebben.