Ik heb sinds gisteravond een probleem met mijn ongeveer 2 jaar oude epson color stylus 580, nadat ik een kleuren inktpatroon gewisseld had, heb ik 1 print kunnen maken en daarna kreeg ik een onbekende fout.
Deze onbekende fout schijnt dus vaker voor te komen en ligt aan de hoeveelheid inkt dat de printer verbruikt heeft, iedere keer als de koppen worden schoon gemaakt:
Ik heb wat research gedaan:
Ik hoop dat iemand hier er iets meer vanaf weet en mij misschien kan helpen de printer te resetten..
Ik heb verder al het mogelijke geprobeerd (opnieuw installeren, unpluggen etc.)
Deze onbekende fout schijnt dus vaker voor te komen en ligt aan de hoeveelheid inkt dat de printer verbruikt heeft, iedere keer als de koppen worden schoon gemaakt:
Ik heb wat research gedaan:
i found out that the epson 580 and other epson printers are more or less programmed (EEPROM) to stop
after a certain time. This time depends on the number of times it has used ink to clean the head. In short, it probably wants to prevent that ink is leaking onto the desk, and therefore - btw thank you Epson - tells the printer to stop printing and so buy a new printer.
Er zijn dus speciale programma's voor om te resetten, maar ik heb er nu een voor windows 98, (ik draai XP) deze start wel op, maar hij kan de USB Printer Poort niet vinden..try to get hold of a EEPROM resetting program to clear wate ink
counter, that fixed it for me ( op dit forum )
Ik hoop dat iemand hier er iets meer vanaf weet en mij misschien kan helpen de printer te resetten..
Ik heb verder al het mogelijke geprobeerd (opnieuw installeren, unpluggen etc.)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 14:04 . Reden: meer informatie ]