Toon posts:

[rh8.0] Xwindows wil me niet meer laten inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor 1 of andere installatie had ik een lib tekort (kdacht libXv ofzo) dus ik die zoeken en installeren (rpm). maar toen ik uitlogde en na een tijd terug wilde inloggen wildie ie mij niet meer laten inloggen. telkens k op een toets druk flipt het scherm en toont gewoon weer dezefde login? dus dan maar textbased inloggen en proberen die installatie terug te verwijderen maar dan zegt ie dat de rpm niet geinstalleerd is en als ik als test hem opnieuw wil installeren zegt ie dat hij al bestaat of geeft foutmeldingen ... hoe kan ik nu best die lib verwijderen of beter gewoon X11R6 er terug opnieuw opzetten??

P.S. ben nog een redelijke noob op vlak van linux (valt eigenlijk best wel mee)

Verwijderd

Je topic is veel te onduidelijk. Je geeft niet exact aan welke lib (dacht libXv of zo), je geeft niet aan wat je precies hebt geinstalleerd, waar je dat vandaan hebt (de bij je RedHat horende versie of iets via rpmfind.net of zo), welk commando je hebt gegeven en wat daarvan de foutmelding was. Het is zo allemaal veel te vaag om daar wat zinnigs van te zeggen.
Ook zie ik nergens terug wat je gezocht hebt.

Lees [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] maar eens door.
Deze gaat op slot. Probeer het nog maar eens maar dan wel volgens de policy.

Dit topic is gesloten.