• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 06:51

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

Topicstarter
hey ik heb een probleem met mijn nieuwe zer vette T68i ik heb al vlink wat topics erover door gelezen maar daar kwam ik er even goed niet uit

het probleem

Via bluetooth synchroniseren met outook

ik heb mijn phone en pc aan alkaar gelinkt via bluetooth dus de verbinding is er
ik heb na het niet lekker werken op een site gevonden (staat hier ook ergens op GoT)
een msi programma gevonden en die werkt perfect met uit lezen van telefoonboek ringtones sim etc.

maar geen synchronisatie het meegeleverde programma wilt volgens mij via een data kabel of Irda gaan en geeft aan geen mob gevonden

alvast bedankt

Verwijderd

Heb je al eens op de site van sonyericcson gekeken naar de speciale software die ervoor aangeboden wordt: XTND Connect PC
je moet kijken bij de support, dan de T68i en dan bij drivers en patches. Daar staat hij ergens tussen. Dit programma wordt speciaal geleverd zodat je je telefoon met outlook kan syncen. Let op je moet ook de mobile phone manager installeren en daar moet je eerst je telefoon bij laten aanmelden.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:37

peeweeherman

energieleverend.nl

Heren,

ik zie bij jullie beide reacties mogelijke oplossingen voor mijn problemen/
Het lukt mij namelijk ook nog niet om via bluetooth zaken te versturen, ondanks vele zoekacties hier.

Red-head, kun jij me een link geven naar dat topic waarin problemen worden opgelost en een link naar dat msi-programma? (indien dat ook werkt indien er geen msi moederbord wordt gebruikt?

Coos, kun jij me uitleggen hoe ik mijn gsm bij die mobile phone manger kan aanmelden?

Thanxalot

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, ik weet alleen dat in princiepe bij de eerste keer dat je wil synchroniseren, of bij het pairen van het toestel met de computer, de phone monitor ook moet opstarten met het verzoek of je die telefoon bij de phone monitor wil toevoegen. Er wordt dan een naam voor de monitor en voor de sim gevraagd.

Ik weet dat het bij de eerste keer fout ging doordat de telefoon niet bij de Phone monitor aangemeld was. Toen heb ik alles verwijderd en het opnieuw gedaan en toen werd de phone monitor wel opgestart, waardoor ik daarna gewoon kon syncen via xtnd connect pc van ericsson zelf.

Sterkte ermee verder

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
hier een gidsje hoe je je bluetooth moet instellen... http://www.esato.com/boar....php?topic=10241&forum=18
het lukte mij ook niet zo snel om het goed werkend te krijgen, maar nu doet ie het goed (zowel met de standaard software van msi (1.2.2.15) als de aangepaste drivers van anycom (1.3.2.7))

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:42
Ik heb het zelfde probleem, maar dan met Infrarood.

Volgens Windows XP is er een de T68i gevonden.
Ga ik vervolgens naar XTND, dan kan het programma mijn telefoon niet vinden.....

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Pagina: 1