Toon posts:

Hardware voor 1 hoofdserver, 6 nevenservers

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben student Technische Bedrijfskunde aan de NHL, en voor het vak informatica moeten we een virtueel technisch uitzendbureau opzetten.

De opzet van het uitzendbureau is 1 hoofdvestiging waar zich de algemeen directeur, 4 personen voor de salarisadministratie en 4 netwerk en systeem beheerders bevinden. Tevens heeft het bedrijf 6 nevenvestgingen met elk 1 vestigingsmanager en 10 personeelsleden.
De opdracht die ik moet uitvoeren is om voor het geautomatiseerde systeem dat dit bedrijf gaat gebruiken de passende hardware en software uitzoeken.
De vraag die ik aan jullie stel is "welke hardware (en software) heb ik nodig voor 1 hoofdserver, 6 nevenservers (sternetwerk) en 71 (6x11 + 5)pc's? En hebben de syteem- netwerkbeheerders ook elk een goede laptop nodig?"
De software die een vriend mij aanraadde was office XP, windows XP en LotusNotes (dit is voor het delen van bestanden met elkaar).

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij zou willen helpen!!

Groeten Smeintos!
PS. Ik heb de helpdesk van norrod hierover een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen reactie van ontvangen.

Verwijderd

Persoonlijk zou ik het meer hebben voor Win2k dan voor WinXP, zeker voor professioneel gebruik.
Naar mijn mening gaan de resultaten daarvan beter zijn, vooral in netwerkomgevingen.
Ikzelf heb al problemen, gehad met WinXP in een netwerk, en anderen hebben mij ook al gesproken over soorgelijke problemen.

Met officeXP heb ik geen ervaring, ik ben blijven steken bij Ofiice2000 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 13:25 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

Predator

Suffers from split brain

Als je het zelf niet doet leer je er ook niets van en dat is wel de bedoeling van huiswerk :z

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.