Lucky Goldstar
heb ik hier ook last van...
tweakers wel, verder bijna niks...
[ Voor 39% gewijzigd door m0nk op 17-01-2003 12:54 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
ping je gateway of je DNS servers eens...kijken wat voor hostname die geven. Als ze bezig zijn geven ze die soms een andere hostname.
Bij @home komt er dan xx.xx.nodemove.xx.xx te staan bijvoorbeeld...
Bij @home komt er dan xx.xx.nodemove.xx.xx te staan bijvoorbeeld...
jah planet dns ligt eruit..
195.121.1.34
195.121.1.66
195.121.1.34
195.121.1.66
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
daardoor krijg je geen timeouts, maar dns errors...TukkerTweaker schreef op 17 januari 2003 @ 12:52:
Lijkt een DNS probleem
nu zijn het echt keiharde timeouts
Bij mij is die snelheidsverhoging al in 4 jan ingegaan maar heeft het effect op hele planet netwerk?m0nk schreef op 17 januari 2003 @ 12:52:
heb ik hier ook last van...
DNS probleem is vaker voorgekomen maar dit wordt echt erg... ik moet namelijk aantal sites bezoeken voor onderzoek... lol nu kan ik alleen tweakers.net gaan kijken.
Lucky Goldstar
DNS is dood, maar mail server ook, site (www.planet.nl) is ook down (Gateway Timeout).
Ik kan gewoon browsen (met XS4all DNS als secondairy).
Volgens mij is er bij Planet iemand over een aantal kabels gestruikeld ofzo
.
Volgens mij is er bij Planet iemand over een aantal kabels gestruikeld ofzo
Maar hoe kan dat ik wel bij tweakers.net kan bezoeken maar andere buitenlandse site niet?
Lucky Goldstar
Zou je misschien die Xs4all DNS posten aub?Jake schreef op 17 January 2003 @ 12:55:
DNS is dood, maar mail server ook, site (www.planet.nl) is ook down (Gateway Timeout).
Volgens mij is er bij Planet iemand over een aantal kabels gestruikeld ofzo.
Lucky Goldstar
locale dns cache kan...DJkim schreef op 17 January 2003 @ 12:56:
Maar hoe kan dat ik wel bij tweakers.net kan bezoeken maar andere buitenlandse site niet?
ipconfig /flushdns
dan ben je ze kwijt, dus noteer ff die dns adresjes die hier staan en gebruik die als het niet meer werkt
Hmm ik heb net die DNS ingevuld maar ik kom echt niet bij meeste site.. iemand suggestie?
Lucky Goldstar
lol ik ging uitloggen en probeerde opnieuw op internet komen maar mijn verbinding is uitgevallen...helemaal...
Lucky Goldstar
ik kon helemaal niet connecten met Planet, tot 20 min geleden..... (gelukkig was ik pas om half 1 wakker
)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik ga (mijn router) niet uitloggen om te kijken 
Maar DNS en site en mail van Planet werkten weer ja. Het was dus gewoon een kleine storing in het serverpark (want het was maar 20 mins ofzo). Kan best zijn dat inloggen even overbelast is nu: 'iedereen' die ging uitloggen omdat inet het niet deed.
Maar DNS en site en mail van Planet werkten weer ja. Het was dus gewoon een kleine storing in het serverpark (want het was maar 20 mins ofzo). Kan best zijn dat inloggen even overbelast is nu: 'iedereen' die ging uitloggen omdat inet het niet deed.
Pagina: 1