Ik doe mee aan de maandag flush proxy en daar had ik ruim 700 blocks staan. Kijk ik naar de laate stats. zie ik dat er maar 400 bij zijn opgeteld. Kan je Wildhagen op nieuw zijn blocks flushen. A.u.B. Ik weet zeker dat er geen random block tussen zaten.
Tja, ik kom er zelf ook zo'n 8000 tekort... waar ze gebleven zijn, Joost mag het weten... 
In ieder geval heb ik alles nog één keer gedumpt, dus we zien morgen wel of ze d'r bij zitten...
In ieder geval heb ik alles nog één keer gedumpt, dus we zien morgen wel of ze d'r bij zitten...
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk (hoop) dat de statsrun een beetje mislukt is, en dat het nog rechtgezet wordt tijdens een volgende statistieken-rondje.
Wildhagen: Zou je die buffer voor de zekerheid nog ff vast willen houden? Ik mis ook wel een paar blokjes..
Wildhagen: Zou je die buffer voor de zekerheid nog ff vast willen houden? Ik mis ook wel een paar blokjes..
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Pinball: uiteraard, ik houd iedere buffer altijd 2 weken vast, dan pas verwijder ik hem.
Virussen? Scan ze hier!
Wij komen er maar 35000 tekort!
jammer toch een hele week voor gespaard
jammer toch een hele week voor gespaard
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Ik heb er ook nog zo'n 8000 tegoed... als 6 keer dumpen niet voldoende is wat moet ik dan ? Iedere dag nog maar een keer of 10 dumpen ?
Virussen? Scan ze hier!
Goh jongens, wat werkt het weer perfect een key server die alles opspaard !
Sorru maar als ik 25k blokjes zou missen dan zou ik echt _niet_ meer flushen naar die key server. Kun je beter zelf buff-outs sparen !
Sorru maar als ik 25k blokjes zou missen dan zou ik echt _niet_ meer flushen naar die key server. Kun je beter zelf buff-outs sparen !
Het ligt niet aan de proxy, dat is onmogelijk, hij doet niks anders dan de blokjes vasthouden en bij de proxy weet je tenminste als de blokjes bij de hoofdserver aangekomen zijn doordat de proxy een goedkeuring terugkrijgt. (ack ok).
The Wizard
The Wizard
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Verwijderd
Tiz nu al 2 dagen geleden en 35000 zijn nog steeds niet aangekomen
ik vrees het ergste. Vooral als wildhagen al een paar keer heeft geflushed, dan denk ik dat ze nu gewoon verloren zijn. Kep gister nog een testje gedaan door 1400 blokken rechtstreeks te flushen en die zijn als enige aangekomen.
Weeeeeehhhh. Kan er niet een emailtje ofzo naar die lui worden gestuurd?
Weeeeeehhhh. Kan er niet een emailtje ofzo naar die lui worden gestuurd?
The_Wizard : idd, ik heb overal een ACK OK op gehad. Dat wil dus zeggen dat álles bij D.net is aangekomen. Waarom die ze dus niet tellen is mij ook niet duidelijk 
Dus, zoals wel vaker, Rico-Burn lult weer eens een eind uit zijn nek. Als-tie het zelf zo goed kan, waarom doet-ie het zelf dan niet ?
Dus, zoals wel vaker, Rico-Burn lult weer eens een eind uit zijn nek. Als-tie het zelf zo goed kan, waarom doet-ie het zelf dan niet ?
Virussen? Scan ze hier!
Wildahgen kan jij mischien dan ff een mailje naar dnet sturen om te zeggen dat de blocks niet door komen. Ik zou het ook wel willen doen maar het lijkt me beter als het via jouw gaat aangezien het jouw proxy is.
Semsite kan jij misschien ff een mailtje naar Wildhagen sturen om hem te bedanken voor al het werk wat hij doet om die proxy in de lucht te houden? Ik wil het ook wel doen maar het lijkt me beter als jij het doet aangezien jij maar liefst 300 blokjes kwijt bent.
Ik snap dat je baalt van die blokjes die kwijt zijn, maar stop ajb met zeuren. Hij mist er zelf ook 8000, dus hij doet er echt alles aan.
Ik snap dat je baalt van die blokjes die kwijt zijn, maar stop ajb met zeuren. Hij mist er zelf ook 8000, dus hij doet er echt alles aan.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
ik vind dat je wildhagen eerder dankbaar mag zijn, het risico is veel groter als je zelf flushed data je blokjes mist dan dat het via een proxy gaat... Wildhagen doet het ook voor de phun, en als hij zegt het al tig x te hebben geflushed mag je erop vertrouwen dat hij dat ook heeft gedaan...
Ik ben wildhagen ook heel dankbaar en weet ook wel dat ik een beetje een zeikerd bent. Het was alleen een suggestie om te kijken wat Dnet er aan kan doen. Aangezien wildhagen namelijk heel veel keer geflushed heeft. Mijn
EXcuses voor mijn storende gedrag. Zal niet meer gebeuren.
EXcuses voor mijn storende gedrag. Zal niet meer gebeuren.
Oké, excuses aanvaard.
Voor alle zekerheid zal ik maandag a.s. mijn PC (waar de proxy dus op draait) geheel opnieuw installeren (met een Ghost-image), zodat dat alles weer lekker fris is. Daarom zal maandagmiddag de proxy + stats voor ongeveer een half-uurtje tot 3 kwartier down zijn. Niet schrikken dus, dit is gepland.
Voor alle zekerheid zal ik maandag a.s. mijn PC (waar de proxy dus op draait) geheel opnieuw installeren (met een Ghost-image), zodat dat alles weer lekker fris is. Daarom zal maandagmiddag de proxy + stats voor ongeveer een half-uurtje tot 3 kwartier down zijn. Niet schrikken dus, dit is gepland.
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1