Domein niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
Ik heb net iets heel stoms gedaan. 8)7 Ik heb per ongeluk m'n file and printersharing verwijdert. Vraag me niet hoe, maar het was gebeurt voor dat ik er erg in had.

Maar nu heb ik 'm weer terug gezet. Maar nu is m'n domein niet meer toegankelijk. Als ik bijv. naar de active directorie ga. ("act dir. users and computers" of "sites and service" etc etc) Dan krijg ik de volgende melding: The specified domain does either not exist or could not be contacted. En dat krijg ik constant.

Nou waren de mappen die ik deelde allemaal weg. Maar die heb ik intussen op op sharing gezet. Maar ik krijg gewoon geen toegang tot het domein lijkt het wel.

En inloggen op de server met een client lukt al helemaal niet. Maar welke instellingen zijn verloren gegaan? :?

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Anders moet je vanaf je client proberen het domein te rejoinen? das dus terug zetten naar werkgroep en dan weer naar domein en dan moet je als het goed is authorisatie geven door een domain-admin in te laten loggen en dan zou het weer moeten werken :D

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Verwijderd

dit gaat over win2000 server met win98 clients ofzo?

en ik denk dat het toch gewoon een kwestie is van de instellingen doorlopen, aangezien je ook zo maar "ff" filesharing weg gooit, heb je best kans dat er nog het een en ander aan instellingen verloren is gegaan.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
client voor windows , tcp/ip, en filesharing moet je hebben dan zou het moeten werken.

Tweakers Discord

• mikeoke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:56
toevallig ook iets aan je netwerk adapters veranderd? ( heb je 2 netwerkkaarten)

controlleer even bij je netwerk settings, advanced settings, of de juiste adpater bovenaanstaat!!

en nog een keer service pack draaien (3)

de shares ook op de goede mappen gezet met de goeie naam? sysvol enzo
gebruikers genoeg rechten gegeven op de shared mappen?