percentage bij edit

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:08
Ik kwam er net achter dat die percentage-telling in het geval van een edit erg vreemd werkt.

Ik had een bericht getypt van ongeveer 200 letters. Daarvan haal ik er één weg in een edit (typo). Vervolgens staat er onder het bericht dat ik 3% heb veranderd. Volgens mij heb ik 0,5% van de inhoud veranderd.

Kan iemand mij vertellen hoe de edit-percentage-telling gebeurt binnen GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
*gilt om een devver* :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee tis niet zo heel vreemd hoor ;)
Zit namelijk een reden achter (volgens mij is deze al eens gepost in LA) Zal eens ff zoeken :) Zie deze: Procentjes?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
Okee. -er was al een topic over-. het was dus niet alleen mij opgevallen. Foei Matsu_matsu gebruik dan ook die search eens wat meer 8)7
Ik heb in dat topic helaas geen antwoord op de vraag; Waarom hij niet gewoon correct uitrekent dat één van de +/- 200 letters = 0,5% en niet 3%

Maar goed ik concludeer dat de moderators en crewleden van GoT ook niet precies weten waarom deze berekening niet geheel kopt.

Nou ja het is ook niet belangrijk, dit topic kan dicht, er is immers al een topic over, (als jullie dat willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Er wordt gebruikt gemaakt van deze functie: http://www.php.net/manual/en/function.similar-text.php die vv. weer dit algorithme gebruikt: http://citeseer.nj.nec.co....pdf/oliver93decision.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door chem op 17-01-2003 12:28 . Reden: kees moet niet zeuren ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matsu_matsu: wat chem wil zeggen is: php kent daar een methode voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
okee..

ik had het ook niet moeten vragen _/-\o_ . Ik heb de ballen verstand van programeren. Het is kennelijk ook niet zo eenvoudig als ik dacht (even een regeltje verbeteren als in if antwoord = 3% then antwoord = 0,5 %

gelukkig weet ik 'iets' meer van hardware... succes verder...

edit:

daar is de percentage regel weer :+
balen = ballen

[ Voor 14% gewijzigd door BovenHond op 17-01-2003 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Misschien ben ik blind, maar ik zie niets dat ook maar in de verste verte lijkt op een relevant algoritme in die paper van Oliver? Kan iemand misschien even zeggen op welke pagina ik moet kijken?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
ik heb die paper van oliver gevonden bij de usernotes van PHP, heb eerlijk gezegd niet gekeken of het de juiste was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Jasper schreef op 17 January 2003 @ 15:10:
ik heb die paper van oliver gevonden bij de usernotes van PHP, heb eerlijk gezegd niet gekeken of het de juiste was...

Collega's moeten uitloggen als ze klaar zijn 8)7

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1