ONE GADGET TO RULE THEM ALL........
Hoi allemaal.
Ik weet het: misschien wil ik veel te veel.... (shame on me, verwend nest
)
Maar ik ben op zoek naar een gadget waarmee ik
1. Via de USB data kan draggen & droppen (soort memory stick dus)
2. Mp3 kan afspelen
3. analoog kan opnemen (liefst naar mp3, zodat die weer naar de pc kan)
Tja, zo'n ding heet natuurlijk gewoon "Laptop"
, maar da's wat aan de grote kant om mee te nemen naar de interviews die ik als journalist vaak moet afnemen.
De mogelijkheden die ik al onderzocht heb:
a) NetMD: voldoet helaas niet aan eis nummer 1, en ik krijg het gevoel dat die dubbele (mp3 en Atrac) compressie één en ander geen goed doet. Daarbij kun je analoog opgenomen bestanden niet terug naar je pc draggen & droppen.
b) Er was nog een AIWA geval (naam ben ik even vergeten) en die kon analoog signaal omzetten in MP3, maar ja die had weer geen USB
c) Ipod: fantastisch ding, maar géén line-in! Dus voldoet niet aan eis 3. (en kan die wel mp3 afspelen?)
Ik ben benieuwd of hetgeen ik zoek eigenlijk wel bestaat. Als ze die Ipod nou es uitrusten met een line-in, zijn we klaar. Of niet soms?
Hoi allemaal.
Ik weet het: misschien wil ik veel te veel.... (shame on me, verwend nest
Maar ik ben op zoek naar een gadget waarmee ik
1. Via de USB data kan draggen & droppen (soort memory stick dus)
2. Mp3 kan afspelen
3. analoog kan opnemen (liefst naar mp3, zodat die weer naar de pc kan)
Tja, zo'n ding heet natuurlijk gewoon "Laptop"
De mogelijkheden die ik al onderzocht heb:
a) NetMD: voldoet helaas niet aan eis nummer 1, en ik krijg het gevoel dat die dubbele (mp3 en Atrac) compressie één en ander geen goed doet. Daarbij kun je analoog opgenomen bestanden niet terug naar je pc draggen & droppen.
b) Er was nog een AIWA geval (naam ben ik even vergeten) en die kon analoog signaal omzetten in MP3, maar ja die had weer geen USB
c) Ipod: fantastisch ding, maar géén line-in! Dus voldoet niet aan eis 3. (en kan die wel mp3 afspelen?)
Ik ben benieuwd of hetgeen ik zoek eigenlijk wel bestaat. Als ze die Ipod nou es uitrusten met een line-in, zijn we klaar. Of niet soms?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:58 ]