Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Een collega van mij heeft een ipaq en krijgt steeds het probleem dat ze dubbele afspraken in haar agenda krijgt en dubbele mails in de inbox.

Ze synchroniseert alleen op het werk en ik heb 3 dagen geleden nog de pc opnieuw geinstalleerd, de Ipaq hard gereset en haar profiel opgeschoond, alles goed zou je zeggen. 1 Dag later deed hij het weer niet goed dus besloten om de hele inbox leeg te gooien aangezien hij daar 1 item zag dat hij een probleem had.

Dit heeft 2 dagen goed gewerkt maar nu geeft hij weer problemen, afspraken staan er weer dubbel in, sommige mails weer dubbel maar hij heeft geen unresolved item in de inbox meer.

Het systeem draait op windows NT4, outlook 2000 is de mail clietne n active sync 3.5. De ipaq draait op pocketpc.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14

ikkes

In diepe rouw

Mischien stomme vraag maar welke ipaq. En welke versie van pocketpc?. Heb je hem al geupdate?.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58

rammes

koekebakker 1e klas

upgrade naar active sync 3.6

Ik zou het doen!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Beetje late reactie maar het probleem is getraceerd. (tijdje terug alweer maar ik had deze nog in mijn bookmarks staan)

Ik dacht, laat ik het toch nog ff hier neerzetten, mocht iemand hetzelfde tegenkomen.

Het blijkt dus dat outlook en active sync problemen met elkaar gaan opleveren als je meer dan +/- 50 mailtjes in je inbox hebt die gesynchroniseerd meoten worden. Op de 1 of andere manier flipt hij dan. Houd je dit aantal onder de 50 is er eigenlijk niets aan de hand.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

hmm ik heb over de 50 mailtjes, synchroniseert mijn ipaq gewoon goed hoor... je hebt denk ik problemen met meerdere profiles.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Nitai schreef op 13 februari 2004 @ 09:53:
hmm ik heb over de 50 mailtjes, synchroniseert mijn ipaq gewoon goed hoor... je hebt denk ik problemen met meerdere profiles.
Houd niet specifiek aan die 50 vast he, met 75 gaat het soms ook wel aardig maar we merken hier gewoon dat als je er meer dan 50 a 75 hebt je problemen kunt krijgen. Je hoeft ze echter niet te krijgen.

Pagina: 1