Toon posts:

load variables from html..

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben bezig met een submenu op een website... nu is het de bedoeling dat als een hoofdpagina 2 subpagina's heeft dit submenu twee buttons weergeeft. en alshet er bijvoorbeeld 5 zijn 5..

ik heb een flash menu gemaakt en heb voor elke mogelijkheid een scene gemaakt. dus scene "1 button" tot en met scene "7 buttons" nu heb ik voor al deze scene's een scene staan die begint. en daarin moet nu dus een code komen waarin staat dat als er in het html document staat dat er 4 buttons zijn dat hij dan naar scene "4 buttons" moet gaan.

het staat in het html document op de volgende manier:

<param name="flashvars" value="aantalbuttons=5

(waarvan nr. 5 dus steeds varieert....)

hoe komt mijn code er zo'n beetje uit te zien??

alvast bedankt...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:21
Wat is nu precies je vraag :?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
wat de code is die ervoor zorgt dat als de variable 4 is de flashanimatie naar scene 4 gaat. en als deze variabele 6 is de flash animatie naar scene 6 gaat etc etc etc....

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Wij zijn hier niet om jouw code voor je uit te gaan zitten werken.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2003 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
zeg als ik het zelf wel kon vinden dan had ik hier toch geen vraag gesteld.... zoek me de laplazerus..

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dus wat is je vraag nu precies?

Hoe je params inleest in Flash? Of hoe je dynamisch scenes inlaadt?

Verwijderd

Topicstarter
het eerste

Verwijderd

Ik weet eigenlijk niets van flash, maar misschien dat je hier iets aan hebt.
http://www.aritali.com/support/resources/js.htm

Verwijderd

Nou, da's allemaal mooi om te weten...het enige wat we nu nog willen zien is welke code jezelf gemaakt hebt, wat de bug is, en evt een .fla erbij.....

Verwijderd

Topicstarter
en hoe stop ik er een fla bij?
moment zet het allemaal even op m'n server.

Verwijderd

Topicstarter
http://213.51.238.116/pub/toolbar-links.fla

daar kun je het fla bestand downloaden

Verwijderd

Topicstarter
als je flash koopt krijg je hele mooie boeken ja dat weet ik... maarehhh

Verwijderd

Topicstarter
tja eehhh die pagina's heb ik allang gehad.. daar kan ik niets vinden wat van pas komt. via deze manier worden de namen van de buttons al ingevoerd...

ik moet weten hoe flash een waarde uit html haalt en aan de hand van die waarde bepaald naar welke scene die moet gaan...

simpel toch????.................................... dacht ik tenminste

Verwijderd

Als het zo simpel is; druk dan in flash eens op [f1] en doe het zelf, en val ons er niet mee lastig.

Verwijderd

Topicstarter
zeg als je geen zin hebt om vragen te beantwoorden wat doe je dan in godsnaam hier???

Verwijderd

Zoek ff naar mijn naam bij flash topix.. ;)
Je bent alleen zwaar onduidelijk, en ronduit lui, want als je de #$#*#! [f1] toets zou gebruiken, kom je er een stuk verder uit, en nu moet ik zeker dat voor jou gaan doen....lees de faq, en zie daar de ScriptRequest.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 11:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
hahahahhaha

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 11:09:
tja eehhh die pagina's heb ik allang gehad.. daar kan ik niets vinden wat van pas komt. via deze manier worden de namen van de buttons al ingevoerd...

ik moet weten hoe flash een waarde uit html haalt en aan de hand van die waarde bepaald naar welke scene die moet gaan...

simpel toch????.................................... dacht ik tenminste
Als je die documenten echt gelezen had, had je gezien de de variabelen dan als echte variabelen in flash aanspreekbaar zijn. En dan is het, lijkt mij, een kwestie van gotoAndPlay, simpel toch?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

wessels.. dit is niet echt de instelling die we bejuichen hier op het forum. En met replies als "hahahaha" maak je ook geen vrienden.. En als laatste zou ik je ook willen aanraden eens te kijken naar de "edit" mogelijkheid van dit forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.