[HDDCOOL] Welke voor 2 schijven?

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik wil mijn harde schijven gaan koelen, aangezien ze nogal heeet worden (60graden). ik heb al 1 casefan op 1 van de twee gericht en daardoor daalt de temperatuur wel al 12 graden, maar dat niets genoeg :)

Mijn vraag is dus welke ik het beste kan nemen. mij leek het handig een geval te nemen wat je in een 5,25" bay zet zodat de lucht meteen naar buiten gaat. Nu heb ik zelf al 2 cooler gezien, en wel de CoolerMaster DCD-4002 en de GlobalWin Storm II. In die laatste kunnen maar liefst 4 schijven, en in die eerste volgens mij maar 1. maar nu is mijn vraag welke het beste koelt. Als ik naar de plaatjes op XXXLcases kijk, zie ik bij die laatste geen gaten om lucht naar buiten te blazen. En die eerste vind ik een beetje duur om er 2 van te kopen (indien er slechts 1 schijf in kan). Hier iemand een tip of een andere cooler die (bewezen) beter is?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Er is op het moment een inkoopactie op laupro aan de gang waar ook dat soort 5,25" HDD coolers kunnen worden gekocht, misschien dat daar iets leuks voor je bijzit...
zie www.laupro.nl

Verwijderd

zet er gewoon een 8 cm fan op dat houdt ze allebei koel genoeg lijkt me

• Brent
  • Nu online
dank je hoempapaa! daar staan er 2 (bij verschillende IA's) tussen die mij wel intereseren. De Vantec hdc-502A en de TITAN TTC-HD11. Weet iemand iets over die laatste?

En over de SPIRE HD05040B Flowcooler is ook geen review te vinden op google. Heeft hier soms iemand ervaring mee?

Verwijderd

Weet iemand waar ik zo een plat ding voor watercooling kan kopen zodat je die tussen 2 hd's kan plaatsen in een normale 3,5 inch bay . Dat lijkt me veeeeel handiger dan zo een 5 inch dingest. Ik had die van coolermaster gekocht. Maakte een lawaai van hier tot tokio en zag er lelijk uit omdat ie in die 5 inch bay zat. Echt een afrader.

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

volgens mij hebben ze die dingen bij de oc shop, zijn geloof ik van koolance.

suc6

• Brent
  • Nu online
Zijn er ook losse 3,5" bays te koop?

Pagina: 1