Ik stuurde laatst een (zakelijk) e-mailtje en kreeg niet alleen ontvangstbevestiging van die persoon zelf maar daarna ook van 2 van diens superieuren. Betekent dit dat deze persoon in de gaten wordt gehouden? Of krijg ik ook een bevestiging als er een auto-forward aanstaat?
ik denk dat die mail dan ook gelezen wordt door diens superieuren. Waarschijnlijk staat er in de mailserver aangevinkt dat mailtjes naar dat bepaalde adres gekopieerd moeten worden naar adres z en y. En die krijgen dan ook die ontvangstbevestiging mee.
Misschien handig om die persoon even in te lichten dat zijn mail meegelezen wordt voor het geval hij dat niet weet....
Misschien handig om die persoon even in te lichten dat zijn mail meegelezen wordt voor het geval hij dat niet weet....
Misschien niet verstandig voor mij om dit te doen, ik weet niet wat er allemaal ter plekke speelt. Gaat namelijk om een buitenlands zusterbedrijf. Wil me verder niet in hun aangelegenheden mengen.larsemenneke schreef op 17 January 2003 @ 10:08:
ik denk dat die mail dan ook gelezen wordt door diens superieuren. Waarschijnlijk staat er in de mailserver aangevinkt dat mailtjes naar dat bepaalde adres gekopieerd moeten worden naar adres z en y. En die krijgen dan ook die ontvangstbevestiging mee.
ik heb dat zelf ook eens gehad met een email adres die ik had laten forwarden naar een andere en als mensen dan dus een bevestiging vragen komt hij van dat andere email adres. Hier wordt hij dus automatisch doorgestuurd naar die persoon en de twee superieuren
Ik kreeg bij mijn zakelijke e-mail altijd zelf de keuze of ik een ontvangstbevestiging wil versturen of niet.
Deze personen z en y zullen als ze aan het 'spieken' zijn ook die ontvangsbevestiging wel niet versturen toch?
Kortom niets aan de hand...
Deze personen z en y zullen als ze aan het 'spieken' zijn ook die ontvangsbevestiging wel niet versturen toch?
Kortom niets aan de hand...
[ Voor 3% gewijzigd door BovenHond op 17-01-2003 11:54 ]
je kan outlook ook zo instellen dat hij automatisch een bevestiging verstuurt zodra dat gewenst is. Maar als zijn bazen aan het meespieken zijn zullen ze dat toch wel uitzetten. Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat het een standaard regeling is daarzo
Verwijderd
Meespiekende bazen zijn dom dus daar zou ik niet van uit gaan.seb_ schreef op 17 januari 2003 @ 13:15:
Maar als zijn bazen aan het meespieken zijn zullen ze dat toch wel uitzetten.
Verwijderd
en hoe zit het eigenlijk met een mailtje (waar ontvangstbevestiging inzit) en die forward? zit dan nog steeds ontvangst bevistiging erin?
Niet als het 'intern' is....Matsu_matsu schreef op 17 January 2003 @ 11:53:
Ik kreeg bij mijn zakelijke e-mail altijd zelf de keuze of ik een ontvangstbevestiging wil versturen of niet
Pagina: 1