Toon posts:

cordless wheel mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 maand geleden een cordless wheel mouse gekocht maar nu geeft hij al aan dat de batterijniveau bij na leeg is
de batterijen van mij zijn duracell
dat zijn niet de slechtste batterijen
hoe lang gaat jou cordless wheel mouse
batterij mee:?:?:?:?:?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Maanden!
Doe met deze set (Sorbo alkaline) al langer als een jaar (PC staat 24/7 aan).
Wat de truc is, dat is hoe dicht je ontvanger bij je muis ligt. Je muis past z'n zendvermogen daarop aan namelijk. Mijn ontvanger ligt zo'n 10 cm bij de muismat vandaan, lekker uit 't zicht in de schaduw. Als 'ie bij jou verder weg ligt, op de stalen kast van je PC bijvoorbeeld, is de ontvangst slechter en geeft je ontvanger (die eigenlijk gewoon een zend/ontvanger is) de muis de opdracht met meer vermogen te zenden.
Ook handig is ervoor te zorgen dat je bureau/werkoppervlak goed stil staat, als je muis steeds een klein schokje krijgt schakelt 'ie z'n zender steeds weer in.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
de ontvanger ligt bij mij op de grond achter de kast de afstand is meer dan een meter
ik zal je tip wel ff opvolgen lijk mij wel een logish verhaal
bedankt voor de tip

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Mijn ontvanger ligt 40 centimeter van mijn tb en muis vandaan. Ik heb 1 keer de batterijen vervangen sinds ik hem heb gekocht. Dat is denk ik iets meer dan een jaar geleden.

Verwijderd

Meschien een domme vraag, maar kunnen er geen oplaadbare batterijen in?

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Tuurlijk kan dat, maar die zijn veeeeel eerder leeg. Die lopen zelfs vanzelf al leeg:)
PS mijne zijn ook met een paar maand leeg, maar wat kosten die dingen nou.....Gewoon goede batterijen erin stoppen..
Pagina: 1