Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Nog niet beschikbaar. Indien leverbaar is dit onder voorbehoud van een lengte test
Een aantal maanden geleden werd er namelijk van KPN uit gemeld (heb hierover zelf met kpn gesproken) dat alles wat op dat moment in de database stond uitgerold zou worden (was geplanned tot half 2004 ofzo) en dat er tot die tijd niets zou veranderen in de database/planning.
Ik ben nog kort aan het onderzoeken geweest wat de kosten/risico's/winsten voor de gemeente zouden zijn om toch ADSL te laten aanleggen door KPN €200.000 renteloze lening te bieden voor 3 jaar.
Nu blijkt dat ze toch verder uitrollen ! beter maar vreemd en onverwachts
En dat staat er nou al jarenNog niet beschikbaar
Waneer de beschikbaar wordt gemaakt is niet bekend
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Korte naam Zs-GnmAerox.2000 schreef op 17 januari 2003 @ 07:54:
Hoeveel inwoners hebben jullie?
Lange naam Zwartsluis-Genemuiden
Adres Puttenstraat 29
Postcode 8281BP
Plaatsnaam GENEMUIDEN
CGB Netnr 520801
Regio 038
District Zwolle Zl
ikwoon in genemuiden 3800 aansluitingen op centrale +/- 10.000 inwoners..
Als ik de postcode check doe zegt 'i "Dat is te ver van onze centrale"
Wij zitten bij casema midden in een gat tussen allemaal grotere steden waar ze wel kabel of asdl hebben en ik moet t doen met een FOCKING 56k modem !!! Echt ruk zo'n internet verbinding.
Ons halve dorp (totaal 1000 inwoners ongeveer) heeft zit al gemeld dat ze cabel of asdl willen maar er gebeurt al jaren helemaal nix
als die 1000 mensen ook nog vlak bij elkaar wonen kun je een wireless systeem overwegenTA2 schreef op 17 januari 2003 @ 08:14:
Hmmm .. wij zitten niet bij kpn.
Wij zitten bij casema midden in een gat tussen allemaal grotere steden waar ze wel kabel of asdl hebben en ik moet t doen met een FOCKING 56k modem !!! Echt ruk zo'n internet verbinding.
Ons halve dorp (totaal 1000 inwoners ongeveer) heeft zit al gemeld dat ze cabel of asdl willen maar er gebeurt al jaren helemaal nix
Hebben we idd over zitten denken. Klein dorpie dus iedereen woont max 5 minuten fietsen van elkaar vandaan.xychix schreef op 17 januari 2003 @ 08:19:
[...]
als die 1000 mensen ook nog vlak bij elkaar wonen kun je een wireless systeem overwegen
Verwijderd
Assendelft
Borculo
Berlicum
Delden
Dalfsen
Eijsden
Groningen-Hoogkerk
Gulpen
Heenvliet
Hoogkarspel
Hilvarenbeek
Kerkdriel
Lekkerkerk
Leeuwen Gld
Mijnsheerenland
Musselkanaal-Centrum
Nieuwleusen
Oostvoorne
Smilde-Centrum
Spanbroek
Scherpenzeel Gld
Terheijden
Ter Aar
Udenhout
Vinkeveen
Winsum Gn
Zelhem
Zwartsluis-Genemuiden
Zetten-Centrum
*onlangs toegevoegd aan planning
van een klasgenoot hoorde ik dat harmelen er ook bij hoort. staat er sinds een paar dagen bij.Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 08:52:
Ammerzoden
Assendelft
Borculo
Berlicum
Delden
Dalfsen
Eijsden
Groningen-Hoogkerk
Gulpen
Heenvliet
Hoogkarspel
Hilvarenbeek
Kerkdriel
Lekkerkerk
Leeuwen Gld
Mijnsheerenland
Musselkanaal-Centrum
Nieuwleusen
Oostvoorne
Smilde-Centrum
Spanbroek
Scherpenzeel Gld
Terheijden
Ter Aar
Udenhout
Vinkeveen
Winsum Gn
Zelhem
Zwartsluis-Genemuiden
Zetten-Centrum
*onlangs toegevoegd aan planning
Korte naam Zs-Gnm
Lange naam Zwartsluis-Genemuiden
Adres Puttenstraat 29
Postcode 8281BP
Plaatsnaam GENEMUIDEN
CGB Netnr 520801
Regio 038
District Zwolle Zl
dit is onze centrale.... zie "lange naam"
Ik zit in een stad waar overal ADSL mogelijk is, behalve in mijn wijk/straat.TA2 schreef op 17 January 2003 @ 08:14:
Hmmm .. wij zitten niet bij kpn.
Omdat er al een stuk glasvezel ligt tussen de wijkcentrale en mijn straat, en ADSL alleen over koper kan.
En bijv. BBNEd moet juist net ook over dat laatste stukje, dus dat biedt ook geen soelaas.
En die ruk Casema is ook niet van plan kabel internet aan te bieden op korte termijn.
En ik zie KPN ook geen aanstalten maken om die glasvezel door te trekken naar mijn voordeur.
* bartware baalt dus ook enorm
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Een data signaal is een dat signaal volgens mij. Met 2 'convertors' valt het best over te zetten van koper -> glas -> koperbartware schreef op 17 januari 2003 @ 09:21:
[...]
Ik zit in een stad waar overal ADSL mogelijk is, behalve in mijn wijk/straat.
Omdat er al een stuk glasvezel ligt tussen de wijkcentrale en mijn straat, en ADSL alleen over koper kan.![]()
En bijv. BBNEd moet juist net ook over dat laatste stukje, dus dat biedt ook geen soelaas.
En die ruk Casema is ook niet van plan kabel internet aan te bieden op korte termijn.![]()
En ik zie KPN ook geen aanstalten maken om die glasvezel door te trekken naar mijn voordeur.
* bartware baalt dus ook enorm
[ Voor 3% gewijzigd door Hermanvh op 17-01-2003 09:36 ]
webOS all the way!
zelfs niet bij hetnet.nl...
* xychix word weer onzeker en zenuwachtig
Het kan wel, maar KPN doet het niet. Alleen het deel van het frequentiespectrum dat in gebruik is voor de concessiediensten wordt aan beide zijden geconverteerd. Dat is dus zeg maar alles beneden de 80 KHz, terwijl ADSL tot de 1104 KHz loopt.Hermanvh schreef op 17 January 2003 @ 09:36:
Een data signaal is een dat signaal volgens mij. Met 2 'convertors' valt het best over te zetten van koper -> glas -> koperBBNed zou op zich wel een optie zijn denk ik, omdat die in ieder geval tot meer dan 3km van de centrale gaan leveren
ok je kunt merken dat de HK dicht is gegooid... Genemuiden is een stad.Wannapuf schreef op 17 January 2003 @ 14:43:
Je topictitel klopt niet. Het moet zijn, nieuwe gaten in ADSL kpn...
en als het dan kleiner is dan noem je zoiets een dorp, of misschien zelfs een gehucht...
maar een gat........
extra info:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Korte naam Og Lange naam Oud Gastel Adres Rijpersweg 62 Postcode 4751AT Plaatsnaam OUD GASTEL CGB 165100 Netnr 0165 Regio West-Brabant District Bd (+/- 3000 aansluitingen) |
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Inderdaad Harmelen zit er ook bij. Sinds afgelopen woensdag kwam er opeens te staan vanaf 2e kwartaal 2003sharkzor schreef op 17 January 2003 @ 08:59:
[...]
van een klasgenoot hoorde ik dat harmelen er ook bij hoort. staat er sinds een paar dagen bij.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
ADSL in mijn gebied is uitverkocht !!!
Jaja, ze moeten eerst uitbreiden, ok dat gebeurt dan in februari 2003 maar ik denk dat ik lekker bij Chello blijf.
Ik heb eigenlijk weinig te klagen en als iedereen nu vrolijk ADSL neemt dan heb ik me toch een bandbreedte
Breedband Actiethomaske schreef op 17 January 2003 @ 15:00:
In Oud Gastel (wel een gat) ook in het 2de kwartaal ADSL. Met behulp van een plaatselijke breedband actie! eindelijk!
extra info:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Korte naam Og Lange naam Oud Gastel Adres Rijpersweg 62 Postcode 4751AT Plaatsnaam OUD GASTEL CGB 165100 Netnr 0165 Regio West-Brabant District Bd (+/- 3000 aansluitingen)
(waar halen jullie trouwens die gegevens in dat lijstje vandaan
De meeste mensen deugen!
De DSL techniek kan die niet helaas.... hier in de VS is pakweg 20% van het telefoonet op dergelijke wijze aangesloten - toen men in de jaren 80 ineens gek werd van glasvezel. Die 20% zullen dus ook voorlopig geen DSL krijgen.Hermanvh schreef op 17 januari 2003 @ 09:36:
[...]
Een data signaal is een dat signaal volgens mij. Met 2 'convertors' valt het best over te zetten van koper -> glas -> koperBBNed zou op zich wel een optie zijn denk ik, omdat die in ieder geval tot meer dan 3km van de centrale gaan leveren
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Of zoals bartware zal moeten doen: verhuizen!
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
pff oud gastel, dinteloord ownt jullie bigtime wij hebben @home kabel.thomaske schreef op 17 January 2003 @ 15:00:
In Oud Gastel (wel een gat) ook in het 2de kwartaal ADSL. Met behulp van een plaatselijke breedband actie! eindelijk!
extra info:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Korte naam Og Lange naam Oud Gastel Adres Rijpersweg 62 Postcode 4751AT Plaatsnaam OUD GASTEL CGB 165100 Netnr 0165 Regio West-Brabant District Bd (+/- 3000 aansluitingen)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2002. Deel 2
Daar verder gaan aub
Dit topic is gesloten.
![]()