Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
onder win9x/ME kun je geloof ik elke kaart wel gebruiken.
Gebruik je win2000 dan moet je goed in de Hardware Compatibility lijst kijken welke kaarten ondersteund worden als 2de kaart.. neem dan GEEN kaart met S3 chipset...
Gebruik je win2000 dan moet je goed in de Hardware Compatibility lijst kijken welke kaarten ondersteund worden als 2de kaart.. neem dan GEEN kaart met S3 chipset...
Ik draai WinME, maar zal er even op letten.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
Bijna alle PCI kaarten werken, behalve S3, die hebben nogal problemen met Windows2000. Ik heb zelf een 3Dfx Voodoo3 2000 PCI, werkt perfect.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 19:36 schreef Snake het volgende:
Bijna alle PCI kaarten werken, behalve S3, die hebben nogal problemen met Windows2000. Ik heb zelf een 3Dfx Voodoo3 2000 PCI, werkt perfect.[/quote]Klopt, ik draai ook een voodoo3 2000 als 2e kaart, en dat werkt perfect. 1e is een ASUS TNT2
Bijna alle PCI kaarten werken, behalve S3, die hebben nogal problemen met Windows2000. Ik heb zelf een 3Dfx Voodoo3 2000 PCI, werkt perfect.[/quote]Klopt, ik draai ook een voodoo3 2000 als 2e kaart, en dat werkt perfect. 1e is een ASUS TNT2
Wat kost die VooDoo 3 2000 PCI?
Minder dan F199,- incl. BTW, ik heb 'm bij de Office Center vandaan, daar was ie 149,- excl (180 incl.)!
Gewoon een geforce twinvieuw of een matrix g400 dual nemen. Kost iets meer maar is beter dan een tweede videokaart.
u can fool all people some time and fool some people alltime
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 19:47 schreef wrotter18 het volgende:
Wat kost die VooDoo 3 2000 PCI?[/quote]Ik krijg morgen mijn Voodoo3 2000 PCI binnen als het goed is. Voor krap 200 piek bij <A HREF="http://www.funprice.nl">Funprice</A> gekocht. Ik ben benieuwd wat zijn 2D kwaliteiten zijn. Eigenlijk wel een beetje zonde dat zo'n kaart gaat dienen als extra beeld voor een 15" monitor.
Wat kost die VooDoo 3 2000 PCI?[/quote]Ik krijg morgen mijn Voodoo3 2000 PCI binnen als het goed is. Voor krap 200 piek bij <A HREF="http://www.funprice.nl">Funprice</A> gekocht. Ik ben benieuwd wat zijn 2D kwaliteiten zijn. Eigenlijk wel een beetje zonde dat zo'n kaart gaat dienen als extra beeld voor een 15" monitor.
Verwijderd
ik heb ook een voodoo3 pci en een onboard ati rage pro agp maar ze willen het niet allebij tegelijk doen als ik die voodoo er uit haal doet de rage pro het automatisch wel maar als ik de voodoo er weer indouw dat ziet windows de rage pro nog wel maar staat er een kruis door heen. is het onmogelijk ze allebij aan de praat te krijgen of moet het wel te doen zijn lijkt me wel geinig namelijk
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 20:34 schreef giertank het volgende:
ik heb ook een voodoo3 pci en een onboard ati rage pro agp maar ze willen het niet allebij tegelijk doen als ik die voodoo er uit haal doet de rage pro het automatisch wel maar als ik de voodoo er weer indouw dat ziet windows de rage pro nog wel maar staat er een kruis door heen. is het onmogelijk ze allebij aan de praat te krijgen of moet het wel te doen zijn lijkt me wel geinig namelijk[/quote]Als ik het zo bekijk, lijkt het me dat de VooDoo PCI zijn beste tijd heeft gehad.
Het kan ook zijn dat de VooDoo niet compatibel is met je besturingssysteem.
ik heb ook een voodoo3 pci en een onboard ati rage pro agp maar ze willen het niet allebij tegelijk doen als ik die voodoo er uit haal doet de rage pro het automatisch wel maar als ik de voodoo er weer indouw dat ziet windows de rage pro nog wel maar staat er een kruis door heen. is het onmogelijk ze allebij aan de praat te krijgen of moet het wel te doen zijn lijkt me wel geinig namelijk[/quote]Als ik het zo bekijk, lijkt het me dat de VooDoo PCI zijn beste tijd heeft gehad.
Het kan ook zijn dat de VooDoo niet compatibel is met je besturingssysteem.
Die van mij (Voodoo3) is binnen en werkt op dit moment perfect in combinatie met een Asus V6800 onder win98. Win2000 nog niet geprobeerd.
Pagina: 1