Toon posts:

beste kabelbedrijf in R,dam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

bART internet services heeft bij mij de beste ping (Rozenburg zh), en een mailinglist waardoor je altijd weet wanneer je internetverbinding het even niet zal doen, en daarna waardoor het kwam enzo, da's wel handig om te weten.
Sonera schijnt echt heel slecht te zijn, Chello heb ik geen idee van, die zijn er pas een poosje. Maar sinds UPC het kabelnetwerk "overgenomen" (eerder aangerand) heeft is het flink slechter geworden bij mij (downloads langzamer, verbinding af en toe gereset).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Yups, sinds UPC het heeft overgenomen is het met de snelheid gigantisch achteruit gegaan. Dan nog niet te spreken over de 'kleine' onderbrekingen!
Als ADSL hier beschikbaar is, ben ik pleitte!!!

ps. ik ben dik tevreden over bART, alleen dat UPC zuigt verschikkelijk

Verwijderd

Wij hier in Arnhem kunnen al profiteren van ADSL, leve de primafoon winkels!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 08:21
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 20:59 schreef Tallman het volgende:
Wij hier in Arnhem kunnen al profiteren van ADSL, leve de primafoon winkels![/quote]Dat KPN-MXstream kunnen we overal al zo'n beetje krijgen in Rdam. Ik denk dat UTMachine het eerder over Cistron heeft.
Ik heb reeds Cistron (rdam west). Heb dat MXstream gezien trouwens, wat een bagger is dat :r

Meeste mensen uit de volgende gebieden kunnen reeds Cistrom-ADSL nemen:
3021
3022
3023
3024
3025
3026
3027
een deel van 3029