[hosting] Aanbieding 3ts te mooi om waar te zijn

Pagina: 1
Acties:

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
Het bedrijf 3ts in belgie heeft wel een in mijn ogen een mooi pakket voor een goede prijs: http://www.3ts.be/hosting/premium.php

Er moet haast wel een addertje onder het gras zitten lijkt me. Heeft iemand al ervaring met het bedrijf 3ts?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Is niet zo heel speciaal toch? Grote volle shared-hosting server bij IO, best haalbaar.. die prijs.

Zal best wel oke zijn, als je een niet zo'n hele belangrijke site gaat hosten.

[ Voor 14% gewijzigd door jep op 16-01-2003 23:11 ]

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

1 gig ruimte :o

25 MySQL databases :o

maarrrrrrrr: 6 gb datalimiet...!!! da's niet veel...!!!!
(als je je hele ruimte van 1 gig vol zou zetten kunnen maar 6 mensen je hele website zien :{ b.v. misschien hopen ze dus ook wel dat jij een file erop zet van 500 MB en dat 100 mensen die downloaden, en jij maar payen voor je extra dataverkeer...!!!)

waarschijnlijk vragen hun VEEL geld voor het overschrijden van dat limiet....

EDIT:

ik kan op die hele website nergens info vinden over prijzen bij extra dataverkeer!!!

daar zal dus zeker het addertje zitten

[ Voor 37% gewijzigd door KnEuTeR op 16-01-2003 23:16 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 14:22
Dit is idd wel te mooi om waar te zijn. Ze bieden iig gelukkig al geen "no datalimit" aan :) . Ze staan ook niet op webhosters.nl .... ff verder kijken :) .

Edit: idd, 1 gb ruimte tegenover 6gb traffic is niet echt logisch, maar dan nog... 150 euro :9 !

[ Voor 28% gewijzigd door DeepSeven op 16-01-2003 23:14 ]

• jep

jep

25 databases, wat een enorme onzin zeg. Die theorie van als 6 mensen je site zien is 't al op is natuurlijk onzin, 6 gig is vrij veel, ook in combinatie met 1gig storage.

Verwijderd

Je krijgt ook bij ieder pakket een eigen ip adres, dat zal RIPE leuk vinden. :P

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 00:17:
Je krijgt ook bij ieder pakket een eigen ip adres, dat zal RIPE leuk vinden. :P
Zo erg is dat niet hoor :)

Als je een paar formuliertje invult kan je zonder problemen een /24 krijgen. Ik ben ook root op een aantal machines die , zonder speciale reden, 8 IP's hebben.

Zo erg is de schaarste nog niet ;)

Verwijderd

RoeLz schreef op 17 January 2003 @ 00:20:
[...]

Als je een paar formuliertje invult kan je zonder problemen een /24 krijgen. Ik ben ook root op een aantal machines die , zonder speciale reden, 8 IP's hebben.

Als je per virtualhost een ip gaat toekennen praat je wel over wat meer dan 8 ip's... ;) Daarbij is het voor de meeste mensen met een virtualhost account zinloos.

Ik quote even RIPE uit een bericht uit de vorige eeuw (1999 :P):
Using one IP address per domain uses an enormous amount of IP addresses. With HTTP 1.1 this is no longer necessary. We therefore suggest to promote namebased webhosting and to change the current policy so that IP addresses can no longer be assigned for IP-based webhosting.
Dat was dus al wat jaartjes geleden.

• jep

jep

RoeLz schreef op 17 January 2003 @ 00:20:
[...]

8 ip's ja, maar zulke machines hebben er iéts meer. Een /24 krijg je niet meer 'zomaar', daar moet een reden bij die ergens op slaat. Als hij nergens op slaat, krijg je geen 24. Virtualhost is geen reden, dat kan tenslotte ook op een paar ip's. * jep heeft nog 3 /24's (Waarvan 2 op 1 machine B)), maar hierna denk ik dat 't erg moeilijk wordt. Ipv6 mag van mij wel opschieten (Heb trouwens ookal 2x /48 en 1x /64, maar da's nog niet bruikbaar voor gewone hosting :).)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ze hopen gewoon dat je of onder de indruk bent van het pakket, het aanschaft en vervolgens er in verhouding weinig mee doet (oftewel, je bent voor hun goedkoop ;)) of dat je je 1 gb helemaal vol propt en daarna ruim over je 6 gig heen gaat.

Ik zou iig goed nadenken wat je precies nodig hebt en dan kijken waar je dat voor de beste prijs kunt krijgen. Om het simpel te zeggen, ik gok niet dat je 25 databases nodig hebt :).

Overigens kan ik idd ook geen prijs voor extra dataverkeer vinden en vind ik het persoonlijk nogal zielig om onder het kopje "NOC" neer te zetten dat het netwerk supersnel is/wat voor geweldige backup meuk er is terwijl al die zaken gewoon door Internet Online worden geregeld.

De prijs is op zich niet echt onredelijk, ik zou hem zelf nog niet kunnen aanbieden maar ja :P.
Advies, kijk gewoon even goed wat je nodig hebt.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja .. ik vind het opzich wel te doen. Perhaps is het gewoong oed ergens anders heb je niet zo hosting toch ? en 6 gig is vrij veel hoor .. en je zet zoiezo al niet 1 gig er op dat doe je niet.

[edit]

ik zal het wel bestellen met een vriend van me kost me dan 75 euro .. nou ja als het niet goed is doe ik er int veel mee enzo wel dan post ik het hier wle hoe het gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 17-01-2003 11:12 ]

• miss_bleu
IceStorm schreef op 17 January 2003 @ 10:27:

Overigens kan ik idd ook geen prijs voor extra dataverkeer vinden en vind ik het persoonlijk nogal zielig om onder het kopje "NOC" neer te zetten dat het netwerk supersnel is/wat voor geweldige backup meuk er is terwijl al die zaken gewoon door Internet Online worden geregeld.

.
Aangezien dat er idd ook geen prijzen staan voor extra dataverkeer vind ik het idd nogal vaag. Aan 25 maal een database heb je alleen wat als je meerdere pagina's op 1 plek wil hosten in 1 pakket. Alleen dan zit je weer met je 6 gb datalimiet.

Tis allemaal wat vaag, daarom vroeg ik ook of iemand er mee te maken heeft gehad

• IceStorm

IceStorm

Ik kan er ook niks over vinden, zowel webhosters als webselect kent ze niet en als je niet eens wilt aangeven wat extra dataverkeer kost zal het wel duur zijn :P.

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon nemen en dan 1 pop3 box maken van 1GB. Weet je in ieder geval zeker dat je nooit meer een attachment niet kan ontvangen omdat je mailbox vol zit :)

<edit> Zie net dat je ook imap kan gebruiken. Nog beter :) </edit>

[ Voor 19% gewijzigd door Tycho2 op 17-01-2003 11:26 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Geachte,

Per verbruikte GB betaalt U €2,42 inclusief 21% btw.

Indien u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groet,
Tom De Jongh

[edit]

jullie kennen wel moeilijk gaan doen dat je het niet kan vinden je kan ook gewoon een mailtje sturen...

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 17-01-2003 11:35 ]

• IceStorm

IceStorm

Das iig een aardige prijs, ik snap niet dat ze dat er niet gewoon bij zetten.

• WeAreLegion
  • Niet online
Perhaps vergeten ofzo. Kan gebeuren het is nog een vrij jong bedrijf. Maar goed die prijs is vrij weinig voor een gig dataverkeer. Maar goed ik bestel het wel en dan horen jullie de gang van zaken wel.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

en als je het bedrijf nog wilt testen mail je ze ff over de prijs van extrra dataverkeer. Kan je gelijk zien hoe snel ze reageren en of ze de site aanpassen

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

Maar de hoofreden zal waarschijnlijk ons support systeem zijn. Uit een enquete onder onze klanten is gebleken dat 98% van onze klanten tevreden tot zeer tevreden is van ons systeem. De overige 2% reageerde niet.
Ja, das wel erg makkelijk om neer te zetten....

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• IceStorm

IceStorm

eMAeRCe schreef op 17 January 2003 @ 11:52:
Ja, das wel erg makkelijk om neer te zetten....

Dat heet gewoon marketing, dat doet iedereen :).

• WeAreLegion
  • Niet online
Seb_

ik heb ze gemailed en ze reageerde binnen het uur dus dat is vrij snel daarna nog keer gemailed was binnen 45 minuten.

http://www.pwfaq.be/individu-enq.php?host=3ts

Hier vind je een link met wat enquetes over 3ts ze kregen gem een 9,2 mara goed lees zelf maar even.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

WeAreLegion schreef op 17 January 2003 @ 11:58:
Seb_

ik heb ze gemailed en ze reageerde binnen het uur dus dat is vrij snel daarna nog keer gemailed was binnen 45 minuten.

http://www.pwfaq.be/individu-enq.php?host=3ts

Hier vind je een link met wat enquetes over 3ts ze kregen gem een 9,2 mara goed lees zelf maar even.
Er staan wat websites bij die enquetes, maar bij mij laden die websites niet super snel ofzo vergeleken met de gemiddelde website...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• WeAreLegion
  • Niet online
http://www.pwfaq.be/

en dan moet je er gewoon ff zelf naar toe gaat staat links in het menu

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56
Deze mensen maken gebruik van het overselling principe. Dit houdt in dat ze in theorie meer verkopen dan dat ze hebben. Ze weten namelijk dondersgoed dat 99,9% van de users hun ruimte niet vullen, en ook de dataverkeer limiet wordt vaak niet gehaald. Na wat ervaring weet je zo wat het gemiddelde gebruik is, dus kun je daar je prijs op aanpassen.

Er zijn natuurlijk altijd wel wat users die wel alles gebruiken, maar dat is maar zo'n klein percentage, dat ze toch geen verlies kunnen draaien.

Of het verstandig is om zo te werk te gaan? Tja, de meningen verschillen. Zelf ben ik van mening dat oversellen in (zeer) beperkte maten geen kwaad kan.

Dat is dus de reden dat deze hoster €150 vragen. Ook maken ze gebruik van een ander truukje, namelijk veel ruimte maar weinig dataverkeer. Ze hadden er net zo goed 5 Gb neer kunnen zetten, dat maakt toch niemand op. Je moet al een aardig grote site hebben om meer dan 10-15 Mb te gebruiken.

Of deze hosting provider goed en betrouwbaar is, weet ik niet. Ik wilde alleen maar uitleggen waarom ze zo goedkoop zijn :)

[ Voor 18% gewijzigd door RobbertC op 17-01-2003 14:22 . Reden: het woord 'niet' ergens vergeten ;) ]

• WeAreLegion
  • Niet online
INderdaad RobbertC.

Ik heb die enquete na gelezen en daar waren ze zeer tevreden over. Nou ben ik meer van het type dat ik het gewoon wil zien en zelf wil proberen en niet ehct af ga of iemand vind dat het slecht is of niet.

• jep

jep

IceStorm schreef op 17 January 2003 @ 11:19:
Ik kan er ook niks over vinden, zowel webhosters als webselect kent ze niet en als je niet eens wilt aangeven wat extra dataverkeer kost zal het wel duur zijn :P.
Het zijn ook belgen he, dus daarom staan ze misschien niet op webhosters.nl

Ik ken ze wel, het was een shellprovider die een tijdje geleden gestopt is met shells en nu goedkope webhosting pakketjes mogelijk maakt. Bestaan al een jaar of 2, meen ik.

• miss_bleu
Eens aan het einde van de maand kijken wat er op me bankrekening overblijft. Maar ik blijf het nog steeds een goed aanbod vinden.

• zwahiel
  • Laatst online: 20-05 12:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik zit mee eens af te vragen wat een gemiddelde site (zonder warez en shit zooi) met wat foto's (zeg zo'n 200 of zow, 800*600) en wat flash zooi, wat word doc's en wat andere rommel zeg een site van maximaal zo'n 25 mb wat halen die aan data per maand :?

Ik vraag me 't steeds af, ik moet nog ergens een compleet archief online gaan smijten maar dat wacht maar! Mijn huidige hoster heeft nog steeds een FUP als 't om datalimiet gaat! :)

Maar zo'n site als boven beschreven, zal die aan de 1gb met zo'n 200 ~ 1000 pageviews per maand...? Denk niet eens aan de 1000 pageviews trouwens! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, als je gewoon met thumbnails werkt zodat mensen alleen de grote foto's zien die ze willen zien en uhm 100 man die je page per maand bezoeken zou ik zeggen, 500 mb max.
Hangt natuurlijk wel van 17 dingen af :)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

IceStorm schreef op 17 January 2003 @ 17:51:
Nou ja, als je gewoon met thumbnails werkt zodat mensen alleen de grote foto's zien die ze willen zien en uhm 100 man die je page per maand bezoeken zou ik zeggen, 500 mb max.
Hangt natuurlijk wel van 17 dingen af :)
sjezus, dejavúe moment zeg... ik had die post al eens eerder gezien :?

BRRR :X

ja 't hangt idd van veel factoren af, maar hoe kun je dan 't beste kiezen voor dataverkeer, niemand heeft me daar ooit fatsoenlijk antwoord op kunnen geven...

mijn huidige hoster doet wel FUP, maar heeft geen echte datalimiet... waarom weer ik ook niet maar 't staat gewoon in de voorwaarden.

Andere vraag dus, hoe bepaal je je datalimiet :?

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• IceStorm

IceStorm

"Je" datalimiet? Ik snap de vraag niet helemaal. Als je wilt weten wat je site ongeveer per maand verbruikt zul je een keer wat stats moeten bekijken (aannemende dat je hoster die heeft).

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

IceStorm schreef op 17 January 2003 @ 18:14:
"Je" datalimiet? Ik snap de vraag niet helemaal. Als je wilt weten wat je site ongeveer per maand verbruikt zul je een keer wat stats moeten bekijken (aannemende dat je hoster die heeft).
niet meer dus :'(

• miss_bleu
Laten we het zo zeggen, ik mag bij xs4all 5 gb per maand gebruiken aan dataverkeer. Als ik 1 week me webcam aan heb staan kan ik de overige 2/3 weken niet meer dataverkeer genereren.

• WeAreLegion
  • Niet online
ja .. maar ik zet eenweeek lang me webcam niet aan.. 6Gb is nog redelijk wat hoor voor een gewone website. Als je naar andere hostings kijk die zijn nog minder... dus het is gewoon goed zo..

PS :

dit heb ik van andere hosting af

150 MB schijfruimte [?]
2 GB vrij verkeer
Eenvoudig control panel
FreeBSD besturingssysteem [?]
Extra verkeer per MB verrekend [?]
Anonieme ftp server
Servers fysiek in Nederland [?]
Hosten van meerdere sites [?]
Alleen verkeer betalen dat u gebruikt
Volledige root toegang [?]
Eigen IP adres
SSL met eigen certificaat [?]
Extra verkeer € 2,25/GB [?]
Extra ruimte € 1,00/100MB/maand
Hoog niveau privacy [?]
Permanente standby server [?]
€ 12,50 incl. BTW per maand

daar heb je maar 2GB .. en 150mb

[ Voor 62% gewijzigd door WeAreLegion op 17-01-2003 22:22 ]

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02
Weet ik ook nog wel een goeie:
Onbeperkt pop Adressen
Onbeperkt alias-adressen
750mb Webspace
15000mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
Server Side Includes (SSI)
PHP scripting
1 MySQL database
€ 13,50 ex btw per maand

Iets goedkoper:
300mb Webspace
10000mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
PHP scripting
1 MySQL database
€ 8,- per maand ex btw

van digitalus.nl

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• jep

jep

PASware schreef op 17 January 2003 @ 22:34:
Weet ik ook nog wel een goeie:
Onbeperkt pop Adressen
Onbeperkt alias-adressen
750mb Webspace
15000mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
PHP scripting
1 MySQL database
€ 13,50 ex btw per maand

Iets goedkoper:
300mb Webspace
10000mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
PHP scripting
1 MySQL database
€ 8,- per maand ex btw

van digitalus.nl
Jaaaa! Lekker in de states met een ping van 200ms ;). Nee dank je ;).

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:30

DinX

Motormuis

Ik ken 3ts (iemand die er soms wat voor werkt zat vroeger op hetzelfde irc channel als mij).
Het is dus een klein "bedrijfje" opgericht door een paar studenten.
Ik dacht dat ze dus gewoon een collo hadden waar ze alles op hosten.

Maar wat toch altijd blijft gelden is: "je krijgt niets voor niets". Dus een hele hoop webspace, een hoop dbase's ... daar zit altijd toch wel iets achter waardoor ze besparen. In dit geval waarschijnlijk àl hun sites op 1 bak zetten.
Die 1 gieg ruimte is natuurlijk ook gewoon om volk te lokken, want dat krijgt een normale persoon écht niet vol. Als je ziet dat een standard reseller plan bij een host zoals voxtreme al 1 gieg is.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• IceStorm

IceStorm

Mensen, het is niet de bedoeling om hier nog een lijst van 17 andere hosters neer te zetten, ik zet mezelf er ook niet tussen ;).

Dinx, ze zitten bij IO gecolo'ed.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee is ook niet de bedoeling ik wou eeven laten zien dat 6GB niet eens zo weinig is .. voor die prijs zoals gezegd word maar goed het zal wel persoonlijke ervaring zijn 1 is wel te vreden andere niet ik ga binnenkorft ff site nemen daar en dan merkik het vanzelf wel .

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02
6gb is weinig als je 1gig ruimte krijgt. Konden ze beter minder webspace verlenen en een lagere prijs/meer dataverkeer (maar dataverkeer is duur)
jep schreef op 17 January 2003 @ 23:16:
[...]

Jaaaa! Lekker in de states met een ping van 200ms ;). Nee dank je ;).
voor een forumpie is het zat (niet ter grote van GoT, hehe)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Hoe zit het met dat asp support.. is het een linux server met ASP of toch een IIS met PHP?

[edit]
nm, heb al ff een mailtje gestuurd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 13:14 ]

• Praetorian
  • Laatst online: 19-05 11:27
zwahiel schreef op 17 januari 2003 @ 17:56:
[...]

Andere vraag dus, hoe bepaal je je datalimiet :?
Voor je zelf? Webalizer...

Verwijderd

PASware schreef op 18 januari 2003 @ 13:04:
6gb is weinig als je 1gig ruimte krijgt. Konden ze beter minder webspace verlenen en een lagere prijs/meer dataverkeer (maar dataverkeer is duur)
Dat is ook 't addertje naast dat ze waarschijnlijk de server tot de nok toe volstoppen. Met een 1mb website kun je al makkelijk 6gb per maand verbruiken (een site van mij is 600kb groot inclusief html, plaatjes, scripts, flash etc, en verbruikt 12gb/maand. Dus 1gb webspace is een beetje onzinnig, behalve als je het als storageserver wilt gebruiken in plaats van een webserver. Alleen denk ik niet dat ze het leuk vinden als je ECHT 1gb webspace gebruikt. :)

Verwijderd

hmm.. bericht terug binnnen 2 minuten:
Wij draaien Debian GNU/Linux op onze servers. De ASP mogelijkheden
worden verzorgd door Sun One ASP, een linux-implementatie van de
scriptingtaal.
Deze is ietwat gelimiteerd (bvb ODBC connecties zijn niet mogelijk) maar
kan toch als volwaardige ASP taal doorgaan.
iemand enig idee of ASP dan goed functioneerd en ook snel is?
en wekt een db verbinding d.m.v. dit wel of niet -> Server.CreateObject("ADODB.Connection")

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 13:28 ]

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:19

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 13:26:
hmm.. bericht terug binnnen 2 minuten:

[...]

iemand enig idee of ASP dan goed functioneerd en ook snel is?
en wekt een db verbinding d.m.v. dit wel of niet -> Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Het schijnt zeker snel te zijn!. Sun one asp haalt in benchmarks vaak hogere snelheden als microsofts eigen asp-implementatie op dezelfde server.

Alleen de ADODB.Connection, werkt volgensmij niet. (er is d8 ik wel een andere manier om verbinding te maken met een database die wel werkt, maar vraag me niet welke).

Verwijderd

hmm k*t...

heb dus geen zin om het via een andere manier te doen..

Verwijderd

hmm.. vreemd

een fatsoenlijk bedrijf zou heus wel controleren op spelfouten en dergelijke... ik zie er echt genoeg staan!
Waarom zou u 3TS al hostingpartner kiezen?
Ik zou zeggen:
Waarom zou u 3TS als hostingpartner kiezen?

[quote]Ons systeem is perfect, omdat u op al uw vragen een antwoord krijgt binnen de 24 uur.[quote]
Ik zou zeggen:
Ons systeem is perfect, omdat u op al uw vragen een antwoord krijgt binnen 24 uur.

En dan dit...
Als er een probleem is, is dit ook onmiddellijk opgelost. Dit is de reden waarom er zeer weinig vragen en problemen binnenkomen, u hoeft niet steeds opnieuw dezelfde vraag te stellen. Hierdoor is er ook meer tijd om uw probleem zo goed mogelijk op te lossen
IK HEB NOG NOOIT ZO'N ONTZETTENDE ONZIN GELEZEN!

:p

Sorry hoor maar dit is gewoon OF fake OF een erg slecht bedrijf, dat waarschijnlijk nogal erg hard liegt ook

Verwijderd

komt nog bij..

ze zeggen dat ze in 2001 begonnen zijn...

waarom is er voor 24-10-2002 en sinds 24-10-2002 GEEN nieuws (meer) geweest? (wat overigens het enige nieuws was :+ )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 22:21 ]

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

http://www.3ts.be is volop van naam aan het veranderen, dat wordt http://www.priorweb.be ik ken veel mensen die er tevreden van zijn. Je kan altijd ff een account maken op http://forum.priorweb.be Extra dataverkeer is 2€ per gb (ex btw) voor zover ik weet.

Ik ken enkele mensen die er gehost zijn en ze klagen niet. Het zijn ondertussen 3 servers 1 dedicted Mysql, 1 web en nu gaat de mail naar de 3e

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• miss_bleu
Tomsworld nog bedankt voor de pfd...
Ik heb er erg veel aan toppie :*

Verwijderd

heeft er al iemand hosting en issie er tevrede mee?
support/uptime ?

• Bjorker
  • Laatst online: 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Ik heb er nu bijna een maand hosting (oa naar aanleiding van dit topic ;) ) en ben er zeer tevreden mee. Vragen worden snel beantwoord (overdag vaak binnenhet uur), en ze hebben een uitgebreid support forum.
2 weken geleden was er een serverupgrade die netjes aangekondigt was, en waar ik persoonlijk niks van downtime gemerkt heb (was ergens diep in de nacht :P ).
Zeer tevreden dus met deze hoster.

Nope

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 13:20
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 00:50:
[...]

Als je per virtualhost een ip gaat toekennen praat je wel over wat meer dan 8 ip's... ;) Daarbij is het voor de meeste mensen met een virtualhost account zinloos.

Ik quote even RIPE uit een bericht uit de vorige eeuw (1999 :P):

[...]

Dat was dus al wat jaartjes geleden.
Je brult: HTTPS en het is in principe geen probleem. Ik heb nog nooit daadwerkelijke checks gezien :P

Verwijderd

Nou, ook maar even mn ervaring opschrijven hier. SUPER! :)

Ik ben er gehost sinds augustus 2002, en toen draaide alles inderdaad nog op 1 server, maar inmiddels is er al uitbereiding geweest naar meerdere servers.
(kijk eens op http://servers.hanje.com daar staat de info van verschillende servers op een site bij elkaar.)

Op de site van priorweb (zoals het inmiddels heet) staat over extra dataverkeer dit: 1GB Dataverkeer € 2,50 en aangezien ze een rekeningnummer in nederland hebben hoef je dus ook geen kosten internationale overschrijving te betalen.

Tot dusver heb ik nog geen nadelen ondervonden bij 3ts/priorweb, en zoals tomsworld al zei kun je gewoon ff een account aanmaken bij http://forum.priorweb.be voor vragen, of om gewoon es te kijken wat mensen die daar gehost zijn allemaal te zeggen hebben.

dus als je het aan mij vraagt, geen moelijke keuze 8)7

//edit toen ze er een keertje (daarbij ook enigste keer) er "lang" (dag ofzo) uit lagen, kreeg iedereen een maand gratis hosting erbij

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 01:18 ]

Verwijderd

ow.. is dat vandaag dan ook ;)

• Bjorker
  • Laatst online: 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 14:33:
ow.. is dat vandaag dan ook ;)
Ze hebben er vandaag inderdaad een tijdje uitgelegen, maar dat was maar een paar uur hoor. Het schijnt een probleem met de mysql server geweest te zijn.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik zeer tevreden ben over deze provider. 8)

Nope

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 01:17:
Nou, ook maar even mn ervaring opschrijven hier. SUPER! :)

Ik ben er gehost sinds augustus 2002, en toen draaide alles inderdaad nog op 1 server, maar inmiddels is er al uitbereiding geweest naar meerdere servers.
(kijk eens op http://servers.hanje.com daar staat de info van verschillende servers op een site bij elkaar.)
je pagina loopt achter! :p
Pagina: 1