Hallo mensen,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn internet verbinding; het zit zo:
Als ik de computer opstart kan ik ongeveer 10 minuten surfen, daarna lukt het me niet meer om een site te openen. Ik heb dit geprobeerd met Internet Explorer 6 en Mozilla 1.2.1. Dit gebeurd dus pas na ongeveer 10 minuten. Het rare is, dat ik nog wel gewoon kan MSN'en, ik kan downloaden van Kazaa of andere p2p clients; en mailen gaat ook nog. Maar browsen dus niet. Als ik mijn pc reboot en opnieuw inlog is het hetzelfde verhaal: 5 tot 10 minuten surfen, daarna is het afgelopen.
* da_rippah Systeemspecs:
PIII 450
458 mb SDRAM
ISP: Chello (ik heb een Terrayon modem)
Win 98 (geen SE naar mijn weten)
* da_rippah Wat ik algeprobeerd heb:
* Virusscanner gedraaid (mcAfee)
* Viruscanner en Firewall uitgezet
* Andere browser geprobeerd (IE ipv. Mozilla 1.2.1)
* Ad-Aware gedraaid (wel spyware gevonden, maar heeft het probleem niet opgelost)
* Cache/Cookies van IE geleegd.
Voor ik Win 98 er opnieuw op ga zetten wil ik hier even vragen of iemand hier weet wat ik hier aan kan doen
Alvast bedankt
Sinds kort heb ik een probleem met mijn internet verbinding; het zit zo:
Als ik de computer opstart kan ik ongeveer 10 minuten surfen, daarna lukt het me niet meer om een site te openen. Ik heb dit geprobeerd met Internet Explorer 6 en Mozilla 1.2.1. Dit gebeurd dus pas na ongeveer 10 minuten. Het rare is, dat ik nog wel gewoon kan MSN'en, ik kan downloaden van Kazaa of andere p2p clients; en mailen gaat ook nog. Maar browsen dus niet. Als ik mijn pc reboot en opnieuw inlog is het hetzelfde verhaal: 5 tot 10 minuten surfen, daarna is het afgelopen.
* da_rippah Systeemspecs:
PIII 450
458 mb SDRAM
ISP: Chello (ik heb een Terrayon modem)
Win 98 (geen SE naar mijn weten)
* da_rippah Wat ik algeprobeerd heb:
* Virusscanner gedraaid (mcAfee)
* Viruscanner en Firewall uitgezet
* Andere browser geprobeerd (IE ipv. Mozilla 1.2.1)
* Ad-Aware gedraaid (wel spyware gevonden, maar heeft het probleem niet opgelost)
* Cache/Cookies van IE geleegd.
Voor ik Win 98 er opnieuw op ga zetten wil ik hier even vragen of iemand hier weet wat ik hier aan kan doen
Alvast bedankt