Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
Zelf had ik nog niet eens gezien dat het lots van 5 waren, dus maar $6 per stuk.
Als het niet te duur word, dan ga ik er maar een zwikkie laten komen...
Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
wie gaat er bestellen ???????
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Zelf hoef ik er geen want ik zoek een ander soort
Dan, als het een beetje meevalt en de mods het goedvinden...
Houd wel in de gaten dat die eBay auction nog maar 6 dagen duurt!
Als je wil helpen graag. Ik mail je wel als er genoeg kandidaten zijn.Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 00:35:
Ik kan eventueel wel diegene helpen, ik zie namelijk dat het in de states is en ik weet alles van ia's in combinatie met de states
Zelf hoef ik er geen want ik zoek een ander soort
Ik wil er iig wel tot maximaal 10 dollar per stuk. (Dus tot 50 dollar voor een setje).
Wie doen er mee? Een paar dagen voorschieten kan wel maar je krijgt je lcd pas als je betaald heb
Ach ja Visual Basic is zo geleerd neem ik aan. (Ik prog al redelijk Java en php en somewhat C++ maar een nieuwe taal leren is niet zo moeilijk voor mij meestal).sebastius schreef op 17 januari 2003 @ 00:40:
Effe een hintje over een stuurprogje: Alle info die je in Visual basic of een andere taal kan krijgen uit api's en apps kun je zonder enige moeite doorsturen naar de serieele poort, en dus laten zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Eskimootje op 17-01-2003 01:10 ]
It will be less than $20. This is without insurance and confirmation. I
have shipped 5-6 packages to UK and have never had any problems.
Persoonlijk lijkt het me toch een beetje gewaagd om onverzekerd te versturen, zeker als het meer dan 1 lot betreft, een IA kan dan behoorlijk (en eenzijdig) in de soep lopen...
Verwijderd
Kun je dan even vragen hoeveel het met verzekering word? Dat zal ws. wel een stukje duurder zijn. Mischien kunnen we 2 setjes tegelijk bestellen dat scheelt in verzendkosten en die raken we wel kwijt hier.Henk B schreef op 17 January 2003 @ 09:19:
sal zegt:
It will be less than $20. This is without insurance and confirmation. I
have shipped 5-6 packages to UK and have never had any problems.
Persoonlijk lijkt het me toch een beetje gewaagd om onverzekerd te versturen, zeker als het meer dan 1 lot betreft, een IA kan dan behoorlijk (en eenzijdig) in de soep lopen...
Edit: Dit is dus NIET het geval, ik sprak te vroeg. De LCDs kunnen WEL gewoon zo in een seriele poort geprikt worden (met dat ene extra chipje).
[ Voor 34% gewijzigd door Jasper Janssen op 17-01-2003 18:49 ]
Verwijderd
P.s. Ik koop er 5 van de persoon die ze gaat inkopen!!! Ik hoop dat er snel gereact word.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 15:00 ]
Nee, dat is een omschrijving van wat voor soort actie het is...Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:57:
@ Ispiercings: This is a Dutch Auction. There are 10 lots. You are bidding on 5, 24 x 8 LCD Assembly with an Intel 8032 controller.
Dus gewoon een Nederlandse actie, daar lijkt het tenminste op. FFF kijken waar die gast woont.
Dutch Auction
En ik heb geboden!
[ Voor 5% gewijzigd door NielsNL op 17-01-2003 15:02 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Verwijderd
Ja, zag ik.... Ik sliep nog ofzo. Ik heb mijn post al aangepast.NielsNL schreef op 17 januari 2003 @ 15:00:
[...]
Nee, dit is een omschrijving van wat voor soort Actie het is...
linkje

Wel een snelle reactie hoor.
Of kunnen we niet het makkelijkst allemaal kopen en dan gewoon als inkoopactie doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Eskimootje op 17-01-2003 15:54 ]
Denk dat ik er dan ook wel 5 wil hebben, dan heb ik er 3 of 4 weer voor de verder verkoop.
Dus iets vanne ehmm 5 bij 10 cm ofzoViewable 2" x 4" viewable area
En dan nog een radje.. 7 bij 12 ofzo.. puur een gokje.. maar wel een beetje indicatie.
Ik heb nog nooit iets bij ebay besteld, maar ik moet me eerst registreren voordat ik kan bieden zag ik.
Maar toch lijkt me 1 grote inkoopactie wel makkelijker, 1x verzendkosten naar hier toe en hij doet ze misschien ook meteen al weg als je zegt dat je ze allemaal wilt.
Ik zag trouwens ook dat hij hetzelfde nog een keer op ebay had staan:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=26206&item=3108268337
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=25400&item=3108268769
Heb je postbank? Want dan bestel ik ook wel voor jouw mee, dan kan het geld hier namelijk in een dag zijn en hoef ik niet zoveel voor te schietenRalpy schreef op 17 January 2003 @ 16:16:
kheb al gevonden hoe groot ze ongeveer zijn, stond op deze site http://www.earthlcd.com/jw002.htm
[...]
Dus iets vanne ehmm 5 bij 10 cm ofzo
En dan nog een radje.. 7 bij 12 ofzo.. puur een gokje.. maar wel een beetje indicatie.
Ik heb nog nooit iets bij ebay besteld, maar ik moet me eerst registreren voordat ik kan bieden zag ik.
Maar toch lijkt me 1 grote inkoopactie wel makkelijker, 1x verzendkosten naar hier toe en hij doet ze misschien ook meteen al weg als je zegt dat je ze allemaal wilt.
Ohw ik dacht al wie heeft er nog meer geboden, mijn mail staat als het goed is in mn profiel kunnen we samen voor de verzendkosten opdraaien lijkt me een stuk beter.NielsNL schreef op 17 januari 2003 @ 15:00:
[...]
Nee, dat is een omschrijving van wat voor soort actie het is...
Dutch Auction
En ik heb geboden!
Antwoord op de mail is dat deze *WEL* met software komen, je kunt ze dus inderdaad zo (met een max232 eventueel als je speciaal in spec wilt zijn kwa seriele poort -- de meeste poorten kunnen ttl level ook aan volgens mij) op een PC aansluiten en dan komt er gewoon op het display wat je intikt richting de seriele poort.Jasper Janssen schreef op 17 January 2003 @ 14:47:
Volgens mij is de boel wel een ongeprogrammeerde versie, dus bij levering *niet* met de code om hem als 'dumb terminal' aan de seriele port te hangen. Ik heb daarover gemaild.
Ik ga een of twee setjes bestellen denk ik, als er neit zeer binnenkort een nog makkelijkere IA komt
Ik zou er een IA van kunnen maken maar dan ik zal dan eerst eens die persoon een mailtje sturen over hoeveel hij er kan leveren en hoeveel de verzendkosten naar Nederland zijn. En dat ga ik nu dus maar eens doenJasper Janssen schreef op 17 January 2003 @ 18:27:
[...]
Antwoord op de mail is dat deze *WEL* met software komen, je kunt ze dus inderdaad zo (met een max232 eventueel als je speciaal in spec wilt zijn kwa seriele poort -- de meeste poorten kunnen ttl level ook aan volgens mij) op een PC aansluiten en dan komt er gewoon op het display wat je intikt richting de seriele poort.
Ik ga een of twee setjes bestellen denk ik, als er neit zeer binnenkort een nog makkelijkere IA komt
http://www.techknowman.com/Kits/Kits.htm
Okee, kost per stuk meer dan 5 LCDs, maar goed.
Ik heb trouwens net een set van 5 van die dingen besteld. Leuk experimenteren!
[ Voor 44% gewijzigd door Jasper Janssen op 17-01-2003 19:01 ]
Verwijderd
Ik ben al maanden opzoek naar zo'n ding....
/me Ik wil der een
dan issie 20 voor $25p /st
[ Voor 59% gewijzigd door ThaHandy op 17-01-2003 19:56 ]
Dat kan op zich wel, maar op ebay is het met *vijf* voor $30, is $6 per stuk. Om ze dan voor $25 per stuk te gaan kopen is wat overbodig, niet?ThaHandy schreef op 17 januari 2003 @ 19:49:
kan je niet direct @ site kijken?
dan issie 20 voor $25p /st
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
De MAX232 maakt inderdaad ook + en - 10 volt waar je een klein beetje extern van kunt aftappen, blijkbaar dus genoeg voor de -9V voor de lcd module, waardoor de hele zooi (lcd module, max232 + 5x elkotje) genoeg heeft aan een standaard seriele poort en een gewone +5V connectie. Heb je voor 10-20 euro plus misschien nog wat voor de mooie afwerking een huge LCD scherm. Ik hoop dat een beetje gaat werken, maar aangezien zo'n order met 5 van die dingen tegelijk nog minder dan de helft kost van de meeste LCDs wil ik het wel gaan proberen
ja, ik heb postbank(en rabobank en ABN) en ik wil wel meebestellen, dus bied maar op 10 stuks. Ik zou bijna zeggen, bied op allemaal, we raken ze wel kwijt.Eskimootje schreef op 17 January 2003 @ 18:02:
[...]
Heb je postbank? Want dan bestel ik ook wel voor jouw mee, dan kan het geld hier namelijk in een dag zijn en hoef ik niet zoveel voor te schietenals jij nou ook een serie opkoopt hebben we er al 10 en die raken we echt wel kwijt. Oh ja de verkoper had alleen maar positieve recenties dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Wil je een IA houden dan mail je maar, vind dit een beetje loos topic verder..
[dicht]
Dit topic is gesloten.