Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Coolermaster ATC-210 scharnierpunt v/d deur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd wat aan het rondneuzen tussen de verschillende behuizingen zoals bv Lian-Li, Coolermaster, Chieftec e.d.

Ben op zoek naar een aluminium behuizing maar wat weer het geheel negatief beinvloed zijn de frontjes van cd-rom/diskettestation. De Lian-li's hebben wel diverse plakfrontjes maar uiteraard niet voor een slot-in DVD zoals mijn Pioneer. Deel van de Chieftec's werken met een deur maar na wat maanden rondkijken begin ik ze zelfs op de plaatjes al zat te worden dus dat is ook geen optie.

Vandaag maar bij de Coolermasters gaan kijken en kwam daar op de ATC-110, ATC-111 en de ATC-210 waarvan laatstgenoemde de gunstig geprijsde is van de drie.

De ATC-210 heeft zo'n doorzichtige of mat doorzichtige deur in een drietal mogelijke kleuren maar ik zag dat de deur standaard aan de rechterkant van de deur scharniert. Ben het afgelopen uur aan het struinen geweest met google maar in de diverse reviews word nergens gerept over of die ook aan de linkerkant gescharniert kan worden. Ook een search op dit forum leverde niets op.

Om een lang verhaal nog langer te maken. Kan de deur van de Coolermaster ATC-210 ook aan de linkerkant scharnieren of is dit niet mogelijk zonder flinke ingrepen? Voor de prijs van de kast heb ik iets van dat er toch wel aan zoiets gedacht zal zijn maar misschien ben ik wel een uitzondering met m'n kast links van me. Iemand die me met deze vraag kan helpen? :)

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou het niet weten of je dat kan veranderen, maar kan je dan niet je Slotin-DVD modden (frontje van een LianLi er voor en dan een gleuf erin zagen...? (wel netjes he! :P )
Maar over die Coolermaster kast, is wel leuk ding!!!
En over chieftec, die van mij scharniert links (van voren gezien dan) en dat deurtje is echt wel fijn! :D Je kan ook gewoon langs gaan, Bij computerland/mycom verkopen ze die kasten toch? en daar staan altijd een hele hoop kasten uitgestald, en je kan natuurlijk ook gewoon een mail sturen naar een winkel of naar coolermaster zelf :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 18:37
Misschien is het spam :P
Maar in deze videoreview wordt de case gereviewed.
videoreview coolermaster atc-210
Hier hoort de case bij een waterkoeling maar de case word zelf ook gereviewed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja, frontje is wel te modden idd met wat geduld :)
Maar het word denk ik of de coolermaster ATC-210 of de Lian-li PC60 maar keuze zal denk wel afhangen van hoe ze er in het wild uitzien. De Coolermaster ziet er wel erg goed uit en lost gelijk het punt van de frontjes op terwijl de Lian-li wel weer stukje goedkoper is en er ook goed uit ziet en weer meer fans heeft. Kan opzich ook s goed rondkijken of er een spuitbus te vinden is waarmee de aluminium look erg dicht benaderd word.

Eerdaags eens kijken waar de dichtsbijzijnde MyCom uithangt en eens gaan rondneuzen daar en kijken hoe dat zit met die deur.

De review is wel cool, de man is elk geval erg enthousiast :P

Verwijderd

Het scharnier naar de linkerkant verplaatsen moet makkelijk kunnen. Het is volgens mij gewoon een kwestie van alles loshalen en daarna anderom monteren. Ik heb deze kast naar me staan *D. Ik zal nog een testje doen, als dat lukt moet het zeker kunnen. Het enige gereedshap wat je nodig hebt is een 2mm imbussleutel :)

[edit]
Het moet kunnen. Alleen moet je een twee rechthoekig gaten maken van 5*10mm (wel een onzichtbare plaats, tussen twee plaatjes alu aan de voorkant) of de voorkant moet gespiegeld, de tekst van coolermaster zal dus ook gespiegeld zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 15:02 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:52:
Het scharnier naar de linkerkant verplaatsen moet makkelijk kunnen. Het is volgens mij gewoon een kwestie van alles loshalen en daarna anderom monteren. Ik heb deze kast naar me staan *D. Ik zal nog een testje doen, als dat lukt moet het zeker kunnen. Het enige gereedshap wat je nodig hebt is een 2mm imbussleutel :)
Vanaf diverse plaatjes die ik vond had ik wel het idee dat het om te bouwen zou zijn maar tis lastig inschatten als je het niet echt voor je hebt. Als je t zou kunnen bekijken, zou mooi zijn. _/-\o_

Makkelijkste te bereiken MyCom zou die in Rotterdam moeten zijn dus daar ga ik zowiezo ook nog even kijken komende week. Zit vlak bij Blaak en kom ik toch langs opweg naar tentamen. Wil het ding wel eens in het wild zien. :)

Edit:
Ok, dan ga ik de kast zeker even van dichtbij bekijken volgende week. Tnx voor het checken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 15:04 . Reden: toevoeging ]

Pagina: 1