Toon posts:

Flipz en M$-fans: vrienden voor het leven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een een of ander fanatiek modder-etertje van vermoedelijk het type MS-fan, modt mijn reacties allemaal omlaag.

Onder andere in deze draad....
nieuws: Borland gaat nog een keer de strijd aan met Microsoft=
...blinken reacties mijnerzijde uit door het zich onder het maaiveld bevindende beoordelingsniveau.

Graag enigzins bijschaven hier en daar.

/me heeft zich nog wel ingehouden in zijn argumenten >:)

Flipz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:11

botoo

💀 too old to die young

Niet het soort draadjes waar ik met veel plezier induik,
it's a dirty job, but . . .
<klikerdieklik>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo heeft wel eens nuttigere post van je gezien FlipZemanova, ze zijn weinig toevoegend aan het nieuwsitem, hooguit je onvrede over de grote boze MS (maar dat is wel bekend :+ ).
Er staat imo zowiezo een hoop off-topic in het draadje.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin ziet een tweedeling:
de monopolie uitbreidende productlijn van MS
en
Het getuigt van weinig karakter om je eigen ideeen argumentloos ondergeschikt te maken aan een toevallige overheerser.
* Robin denkt er even over na.........

Quote 1: elk bedrijf wilt winst maken (het gaat er nu niet om hoe dat gedaan wordt).
Quote 2: hmm, een nieuw spreekwoord wat in het "Spreekwoordenboekje van TMF" gestopt mag worden :P.

* Robin weet niet precies welke score die reactie moet krijgen en vraagt daarom voor ondersteuning van de TMF'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
die posting komt trollerig over, maar naar mijn mening mag hij op deze score blijven staan(1), mocht hij lager uitvallen, dan op de lagere score laten staan iig geen multimod gevalletje.

[ Voor 1% gewijzigd door Teckna op 17-01-2003 00:47 . Reden: fftjes (1) neergezet voor duidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op 16 January 2003 @ 22:26:
* botoo heeft wel eens nuttigere post van je gezien FlipZemanova, ze zijn weinig toevoegend aan het nieuwsitem, hooguit je onvrede over de grote boze MS (maar dat is wel bekend :+ ).
Er staat imo zowiezo een hoop off-topic in het draadje.
Mja, ik post wel eens iets nuttigere reacties. Het is ook niet dat ik hier om karma kom bedelen. Ik vind het alleen niet prettig als al mijn reacties net even iets omlaag zijn geschopt terwijl andere omringende reacties ongemod gelaten of omhooggemod worden.
Robin Vreuls schreef op 16 January 2003 @ 23:27:
/me ziet een tweedeling:

/me denkt er even over na.........

Quote 1: elk bedrijf wilt winst maken (het gaat er nu niet om hoe dat gedaan wordt).
Quote 2: hmm, een nieuw spreekwoord wat in het "Spreekwoordenboekje van TMF" gestopt mag worden :P.

/me weet niet precies welke score die reactie moet krijgen en vraagt daarom voor ondersteuning van de TMF'ers
Score? 1 gemodereerd minimaal, maar niet minder dan 1 onder de reactie waarop deze geplaatst is (die van sjors, en die staat op +2)

TMF spreekwoordenboek???
nieuws: Besmetting mogelijk via mediacontentplayers
Ik heb nog een minder MS vriendelijke :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 00:49 . Reden: as usual: teveel alcohol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[off-topic]

ej flipz, kijk hier eens:

[rml][ Stelling] Microsoft stuurt aan op monopolie[/rml]

ben benieuwd wat jouw mening is... :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 00:45:
[...]

Score? 1 gemodereerd minimaal, maar niet minder dan 1 onder de reactie waarop deze geplaatst is (die van sjors, en die staat op +2)
neuh, die staat op 0, maargoed als ik reageer op een bericht die een +4 heeft, en mijn bericht krijgt een 1 dan hoor ik toch ook niet automagisch een 2 te krijgen? omdat de reactie boven mij een +4 heeft.

overigens, op 1 staat ie goed, maar hij mag op 0 van mij, net als de reactie erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 21:31:
Een een of ander fanatiek modder-etertje van vermoedelijk het type MS-fan, modt mijn reacties allemaal omlaag.

Onder andere in deze draad....
nieuws: Borland gaat nog een keer de strijd aan met Microsoft=
...blinken reacties mijnerzijde uit door het zich onder het maaiveld bevindende beoordelingsniveau.

Graag enigzins bijschaven hier en daar.

* KeX heeft zich nog wel ingehouden in zijn argumenten >:)

Flipz.
Heb twee reacties omhoog geholpen, twee mijn inziens overbodige oneliners op nul met rust gelaten en ik zit nog te overwegen wat ik aan de flipz/sjors discussie ga doen. De discussie voegt wel wat toe maar is voorzien van een te grote dosis ruis in de vorm van wat vuilspuiterij tussen topicstarter en één van zijn boezemvrienden. Bovendien vind ik het woord "argumentloos" onterecht in de reactie van topicstarter. Aangezien dat wel een belangrijk woord is ben ik nog niet overtuigd of ik deze reactie een kontje ga geven.

In het algemeen is het overigens een doorn in mijn modoog als het inderdaad zo is dat wat flipz beschrijft, dat uit een draad selectief reacties van hem gemod worden en dan ook nog eens structureel omlaag. Laten we er vanuit TMF alert op zijn dat dat soort praktijken A: niet door regulars hier gebeuren en B: indien het gebeurd dat het tijdig gesignaleerd wordt en dat er gepast naar gehandeld wordt. Gepast handelen is IMHO in eerste instantie slechts correctief modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Yep, ik heb overigens een post van Flipz een +1 gegeven, die over dat MS en de eentjes en nulletjes, die vind ik wel grappig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Beaves op 17-01-2003 12:24 . Reden: /me is typ n00b ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Beaves schreef op 17 januari 2003 @ 11:17:
[...]

Yep, ik heb overigens een post een +1 gegeven van Flipz, die over dat MS en de eentjes en nulletjes, die vind ik wel grappig :)
Ja, die had ik ook al een +1 Grappig gegeven. Modden op naam moesten we maar niet doen, uitsluitend op inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
polaris schreef op 17 January 2003 @ 12:05:
Ja, die had ik ook al een +1 Grappig gegeven. Modden op naam moesten we maar niet doen, uitsluitend op inhoud.
Ja, daar had ik dit topic ook voor geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 00:55:
[off-topic]

ej flipz, kijk hier eens:

[rml][ Stelling] Microsoft stuurt aan op monopolie[/rml]

ben benieuwd wat jouw mening is... :P
Vooruit, even snel een kort verhaaltje getikt

/me heeft het eigenlijk veel te druk.

Kut tweakers.net kost gewoon veel te veel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:43:
K<piep>t tweakers.net kost gewoon veel te veel tijd :P
* botoo zal het dan maar niet over tijd en bepaalde users gaan hebben :+
:*

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
botoo schreef op 17 January 2003 @ 15:53:
[...]

* botoo zal het dan maar niet over tijd en bepaalde users gaan hebben :+
:*
Tweakotine 778 (#48)

en dit is alleen de frontpage :/
edit:(als irc dan ook nog eens meegenomen wordt :X )

[ Voor 10% gewijzigd door Teckna op 17-01-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me pakt plakkertjes en plakt alle namen af.

/me mod naar behoren.

/me haalt plakkertjes weer weg.

Heeee, verrek, Flipz staat er beter bij. Ooit een nickchange overwogen? Of de rest hersenspoelen, want dat zou ook werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach. het leven van de anti-MS-Spammer gaat nou eenmaal niet altijd over rozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lullig zijn dat die censuur praktijken. Hup, omhoog ermee.
Alleen dit niet: http://www.tweakers.net/gallery/3459 doet niet terzake. Als je deze 0en vergelijkt met je andere reacties staat er duidelijk iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 18:39:
Dat Flipz af en toe anti-MS postings plaatst betekend niet dat je vervolgens maar elke reactie van hem naar beneden haalt.

edit:
Ik zeg niet dat aad123 dat doet, alleen maar dat het niet goed is om op naam te modden.

[ Voor 16% gewijzigd door Beaves op 19-01-2003 00:28 . Reden: Verduideling aangebracht... ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:39:
ach, niet alleen anti-MS-spammers hebben het zwaar hoor Aad, voor $pammers zelf is ook niet ales pais en vree O-)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met deze situatie overigens niets te maken. Die moderaties zijn niet van mij. Een opvallend gegeven is wel dat de beoordelingen van zijn reacties erg wisselend zijn, tegenover veel overbodigs staan veel inzichtvols, dat geeft in mijn ogen wel aan dat die postings discutabel van inhoud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 23:10:
. . . dat geeft in mijn ogen wel aan dat die postings discutabel van inhoud zijn.
Niet persé, het geeft volgens mij eerder aan dat er discutabel over gedacht/gemod word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1