Toon posts:

[HDD] label beschadigd garantie nou weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

haalde ik net een kapotte ibm uit een kast, blijkt er om 1 of andere reden een stuk label te blijven hangen, dat is nu dus van de schijf :( natuurlijk precies langs zo`n schroefje onder t label :(
verder niks beschadiged oid, ook t glimmende grijze ding wat over een gat zit standaart niet,

aleen nou staat er opt label "WARRANTY VOID IF ANY LABEL/SCREW IS REMOVED OR BROKEN"

t gaat om dat label met de info overde hdd dus B)

ben ik nou een 40 gig schijf armer? wat ik dus denk?

owja der zit dus ook een kras op de bovenkant van de kast :/ waart label aan hangen bleef :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 21:25 ]

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Wel er is een label kapot dus ze kunnen altijd zeggen dat je geen garantie hebt. Maar ik weet niet of dat label een label was wat je nodig had voor je bescherming van je harde schijf.

Dus je kunt het altijd nog proberen

At dawn on the fifth day look to the east

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:24

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Er kan ook ergens anders een sticker opzitten die je niet mag verwijderen.
Als die er nog opzit zit je volgens mij nog veilig.

En anders leg je het verhaal gewoon uit.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Had ik ook met een Seagate hdd, zit zo'n seashield op. die was er bij mij ook een stukkie vanaf. Seagate doet er iig niet moeilijk over

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:49
Terw_Dan schreef op 16 January 2003 @ 22:41:
Had ik ook met een Seagate hdd, zit zo'n seashield op. die was er bij mij ook een stukkie vanaf. Seagate doet er iig niet moeilijk over
Ik denk idd ook niet dat ze er moeilijk om zullen doen, tenzij de schijf er totaal verkracht uit ziet :P

.

Verwijderd

Topicstarter
EvolutionX schreef op 16 January 2003 @ 23:07:
[...]

Ik denk idd ook niet dat ze er moeilijk om zullen doen, tenzij de schijf er totaal verkracht uit ziet :P
alleen een kras op de boven deksel zeg maar en verder een verrukt label, k kan verder nik vindne wat niet weg mag ( op die tin/lood achtige dingen na :D
Pagina: 1