PAS OP, Webshop Exile oplichters !!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Na een hoop herrie met webshop Exile computer Solutions, die ook in de pricewatch te vinden is, wil ik een ieder waarschuwen vooral geen zaken te doen met deze winkel, welke op www.exile.nl te vinden is. Zij communiceren alleen via email, en als je een afspraak maakt om iets af te halen of klaagt dat de harddisk die je voor oud en nieuw besteld hebt nog niet binnen heb, terwijl die volgens de site toch op voorraad is, krijg je te horen dat ze op zijn, backorder en vervolgens krijg je helemaal geen antwoord meer!!!!! Het ergste is dat ik vooruit betaald heb, om verzendkosten uit te sparen :'(

Vandaag moest ik toevallig in de buurt van Heerenveen zijn en besloot ik eens langs te gaan, om verhaal te halen, m'n spullen of geld mee te nemen of gewoon is iemand te 8)7 . Het mocht niet baten, de post puilt uit de brievenbus, kranten liggen zelfs onder de brievenbus maar niemand thuis. Ik ga morgenochtend aangifte doen bij de Heerenveense politie, zijn er nog meer mensen die gedupeerd zijn door deze firma, doet alsjeblieft aangifte, samen staan we sterk om onze euro's terug te krijgen. Ik las een briefje van iemand die op afspraak vanuit Bussum naar H'veen was gereden om een DOA Mobo om te ruilen en die ook niemand trof, misschien kan deze persoon ook aangifte doen.

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 21:13
misschien is dit iets voor de shop survey?
ik heb zelf goede ervaringen met deze shop, en op de site zelf staat ook:
Vertraging orderverwerking.

02-01-2003 Door de drukte tijdens de feestdagen en ziekte hebben wij een achterstand in de orderverwerking. Deze kan oplopen tot 3 a 4 dagen en zal vanaf 07-01-2003 weer ingelopen zijn. Onze excuses voor het ongemak.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

In de shopsurvey staan ook niet bepaald lovende reacties :)

[ Voor 31% gewijzigd door T.T. op 16-01-2003 21:32 ]

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:27
Volgens mij lopen er aardig wat draadjes hier over. Kijk maar even verder. Wordt opgeroepen om dit soort ervaringen te delen en te bundelen.

Dit topic bijvoorbeeld

[ Voor 26% gewijzigd door bassio op 16-01-2003 21:34 ]

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Tnx, ik wist niet dat dit al behandeld was. Ik gun mensen nog wel is het voordeel vd twijfel

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gebruik de search engine, bij voorkeur de externe Omega search engine http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega. Er zijn heel wat topics over Exile en ik denk dat je veel mensen zult vinden die met je mee willen, omdat ze allemaal erg boos zijn op Exile.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, er zijn inderdaad meerdere topics over geweest..

En ik snap dat het voor iedereen vervelend is dat je bestelde dingen niet geleverd worden en dat soort zaken, maar deze topics horen niet in Overige Hardware thuis..
SG is meer de plaats voor dit soort topics..

Overigens is er in LA ook al een topic over: Shop Survey/winkelervaringen
Lees dat ook eens aandachtig door..

Dan zul je ook snappen dat deze dicht gaat..
(En nee, ik ben niet pro-exile maar OH is simpelweg niet het forum om hierover te posten :))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.