To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
oke... maar nou het probleem hoe hij de flashkaart op zn psion weer op zn jornada kan gebruiken... ik denk dat je maar iemand moet zoeken die een card reader oid heeft....
Deze plek is te koop.
Ben vandaag naar een zaak geweest en die waren zo vriendelijk de kaart te formateren,
Yes , twerkt nu perfect !!.
Thnx voor t meedenken..nu nog programma's vinden voor de Jornada die werken, vooral een stratenplanner zou mooi zijn , deze die erop zou moeten passen werkt niet...wil geneens naar de jornada kopieren
Yes , twerkt nu perfect !!.
Thnx voor t meedenken..nu nog programma's vinden voor de Jornada die werken, vooral een stratenplanner zou mooi zijn , deze die erop zou moeten passen werkt niet...wil geneens naar de jornada kopieren
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Je hebt te maken met verschillende types processoren waardoor al die programma's niet compatibel zijn met andere apparaten .
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
kweet t . maar dit gebeurt met programma's die voor de sh-3 processor zijn geschreven
zoals tomtom routeplanner.
Ik krijg telkens
"does not support the connected ddevice type.Application manager will make the application available ....etc etc.
Toch is dit proggie ervoor gemaakt , ik spit nog steeds opt net naar een antwoord, lees wel dat dit meer voorkomt/kwam, maar t antwoord heb k nog niet.
IK WIL ROUTEPLANNER EROP HEBBEN !!!
zo'n mooie machine die jornada , moet toch willen , anderen hebbn t ook.
Wie?
zoals tomtom routeplanner.
Ik krijg telkens
"does not support the connected ddevice type.Application manager will make the application available ....etc etc.
Toch is dit proggie ervoor gemaakt , ik spit nog steeds opt net naar een antwoord, lees wel dat dit meer voorkomt/kwam, maar t antwoord heb k nog niet.
IK WIL ROUTEPLANNER EROP HEBBEN !!!
zo'n mooie machine die jornada , moet toch willen , anderen hebbn t ook.
Wie?
Pagina: 1