[8rda+] pc3200 400mhz op 266?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
Heb net het geheugen toegevoegt, maar hij wil maar op 266mhz, wat heb ik hier nou verkeerd gedaan? Lijkt mij dat je verder nix hoeft te verandern in de bios toch?
gaat trouwnens om 256mb DDR400 pc3200 van samsung

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

geef eens wat meer specs.

ik zal eens een wilde gok doen, je hebt een KT266 mobo?
dan kom je simpelweg niet hoger dan 266Mhz.
met een KT400 plank kan je wel DDR400 trekken.
en een KT333 kan maximaal DDR333 gehuegen

edit: ik zie wel 8RDA+ staan in je topictitle, dat zal je mobo wel zijn, maar ik kan niet hiervandaan ruiken watvooreen dat is.
dus plz: meer specs!

[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 16-01-2003 20:59 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Moet je ff op het geheugen kijken hoeveel ns het is. (werkt ander geheugen trouwens wel?)

Verwijderd

Een kt266 bordje? sja, wilde gok, je weet niet waar je het over hebt [firewurx] dit is een N-Force2 moederbord.

Maar je probleem powercow!
stel je geheugen in op expert in advanced in je bios ,en zet je geheugen op 200 dan zal je zien ,dat je bordje nu wel pc3200 herkent

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 22:38:
Een kt266 bordje? sja, wilde gok, je weet niet waar je het over hebt [firewurx] dit is een N-Force2 moederbord.

Maar je probleem powercow!
stel je geheugen in op expert in advanced in je bios ,en zet je geheugen op 200 dan zal je zien ,dat je bordje nu wel pc3200 herkent
hey dat hielp
draait nu goed.
Meer specs?
epox 8rda+ nforce2 mobo zegt volgens mij wel genoeg. zijn veel reviews over te lezen.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:42

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ga je BIOS eens in en zet het geheugen sneller dan deze standaardsnelheid. Tussen de FSB en het geheugen zit een deelfactor zodat je het geheugen sneller kan laten lopen (166MHz). Wil je het nog sneller laten lopen dan zal je de FSB moeten verhogen. Het beste is de FSB even snel te laten lopen als het geheugen, dan presteert dit bord het beste.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Antwoord is al gegeven maar is ook makkelijk te vinden.

/basic

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.