Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ID]je lucht koelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
ik zat er al een tijd over te denken , en nu wil ik het eens waar maken , die 1800 van mij word te warm als ik hem als een 2200 laat draaien. nu dacht ik er aan, wat is het effect als ik mijn lucht nou is koel?? hoe dit te realiseren ben ik niet over uit.
maar het id is een zoort systeem te maken met daar in iets wat koud word en een fan er op zodat er koude lucht in mijn pc of op mijn koelblok geblazen word.

heb jij een id wat ik hier voor kan gebruiken ?? iets uit een koelkast of iets anders ik heb geen id , of wat ik aan zou moeten schaffen .... het leek mij wel een chill id .... (chill ;) ) alvast bedankt... want deze temps zijn :r

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

Lucht koelen is bijna onmogelijk.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

heb je al search gebruikt? FAQ doorgelezen? .... volgens mij voel ik er een slotje aankomen :)

Mijn 1800 wordt standaar 51 idle stressed 56 met een normale cooler en mijn kamer is best wel koud. Alleen als je met koude lucht wilt gaan coolen dan kun je probleem met condensatie krijgen. Dus als je echt proc kouder wilt hebben dan moet je effe een waterkoeler gaan halen. Er was een tijdje geleden custom made waterkoeler inkoop actie geweest... ik dacht rond 40 euro... en een vriend van mij heeft hem en zijn proc 2000+ overgeclockt naar 2400... standaard 34 idle stressed 40 ofzo..

[ Voor 73% gewijzigd door DJkim op 16-01-2003 19:54 ]

Lucky Goldstar

• dstyle_nl
nee maar zoals je koelblok warm word , vervoeren je fans lucht (warm) dus op die manier wil ik dat er koude lucht stroom in mijn pc of op mijn koelblok zit.

Verwijderd

Je kunt airco in je kamer nemen bijvoorbeeld
zo word het ook gedaan in datacenters.

Maar wat je wil is zonder airco niet realistisch genoeg, er het plaatsen van een koelelement is zonde, je kunt veel beter gaan denken aan een oplossing met water of oliekoeling.
Leuke peltier doet meer dan jouw idee denk ik.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 13:35

Maartenvs

For Sale

dan moet je een koelelement uit een mini koelkast mollen maar is wel veel werk en waarschijnlijk niet echt stil 8)7. WC blijft volgens mij een betere optie maar laat t maar weten als t lukt _/-\o_

Verwijderd

Desnoods stop je m met een lange kabel eraan in de diepvrieskist :P kidding, sorry dit wil gewoon niet.

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Er was laatst ook een topic dat je olie in je pc kon gieten...

mischien is dat een id zoek anders dat topic nog maar eens op

• dstyle_nl
haha , aansluiten op mini koelkast in de kamer kan ook ja :) dikke pijp met een paar fans er in en zuigen maar :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 19:51:
Je kunt airco in je kamer nemen bijvoorbeeld
zo word het ook gedaan in datacenters.

Maar wat je wil is zonder airco niet realistisch genoeg, er het plaatsen van een koelelement is zonde, je kunt veel beter gaan denken aan een oplossing met water of oliekoeling.
Leuke peltier doet meer dan jouw idee denk ik.
Een airco haalt alleen het vocht uit de lucht. De lucht is dus niet echt koeler.

En peltier koelen met heatsink + fan is moeilijk

Verwijderd

[logisch]Ja die fan en cooler kunnen dan dev/bin[logisch]
Overigens koelt een airco ook hoor, naast de luchtstroom om te ontvochtigen dient een goede airco ook nog te kunnen koelen om ze de tempratuur controleerbaar te maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 20:00:
[logisch]Ja die fan en cooler kunnen dan dev/bin[logisch]
Overigens koelt een airco ook hoor, naast de luchtstroom om te ontvochtigen dient een goede airco ook nog te kunnen koelen om ze de tempratuur controleerbaar te maken.
Klopt, maar dat zijn hele dure airco's en dat wil je ook niet op je kamer hebben. En meeste airco's kunnen alleen maar ontvochtigen en verwarmen (oa airco in een auto)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Kom met concrete plannen, niet van die wazige verhalen en ideëen, die kan iedereen verzinnen.

[dicht]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.