Beste kenners, kzit hier met een probleempje. Kheb een laatst een stereotoren van een vriend van me overgenomen. Hij (Zij
) is van Kenwood maar wel al een paar jaartjes oud.
Het geheel bestaat uit een:
- FM/MW/LW Stereo Synthesizer Tuner T-93L
- Stereo Integrated Amplifier A-63
- Stereo Graphic Equalizer Ge-730
- Stereo Double Auto Reverse Cassette Deck X-63
- Compact Disc Player DP-730
Het geheel in het zwart.
Maarrr, wat hier dus duidelijk ontbreekt is een DVD-speler van Kenwood die ik er bovenop kan zetten
Ideaal ! Ik heb hierbij op de site van Kenwood gekeken, maar zag hier slechts DVD-spelers van andere grotes en andere kleuren. De grote behoord te zijn: 36x34x? (WxHxD). De hoogte maakt dus niet zo uit. Maar de lengte en de breedte wel... Er is echter geeneen te vinden die van dit formaat is en ook nog eens een zwarte kleur heeft.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze wel kan vinden? Of misschien meer informatie kan geven over hoe het geval er uit ziet? Of de naam ofzo? Dan kan ik er misschien iets mee... Naar de winkel ofzo.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Alvast bedankt !!!
Het geheel bestaat uit een:
- FM/MW/LW Stereo Synthesizer Tuner T-93L
- Stereo Integrated Amplifier A-63
- Stereo Graphic Equalizer Ge-730
- Stereo Double Auto Reverse Cassette Deck X-63
- Compact Disc Player DP-730
Het geheel in het zwart.
Maarrr, wat hier dus duidelijk ontbreekt is een DVD-speler van Kenwood die ik er bovenop kan zetten
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze wel kan vinden? Of misschien meer informatie kan geven over hoe het geval er uit ziet? Of de naam ofzo? Dan kan ik er misschien iets mee... Naar de winkel ofzo.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Alvast bedankt !!!