Toon posts:

Kenwood DVD-speler WxHxD = 36x34x?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste kenners, kzit hier met een probleempje. Kheb een laatst een stereotoren van een vriend van me overgenomen. Hij (Zij ;)) is van Kenwood maar wel al een paar jaartjes oud.
Het geheel bestaat uit een:
- FM/MW/LW Stereo Synthesizer Tuner T-93L
- Stereo Integrated Amplifier A-63
- Stereo Graphic Equalizer Ge-730
- Stereo Double Auto Reverse Cassette Deck X-63
- Compact Disc Player DP-730

Het geheel in het zwart.
Maarrr, wat hier dus duidelijk ontbreekt is een DVD-speler van Kenwood die ik er bovenop kan zetten :) Ideaal ! Ik heb hierbij op de site van Kenwood gekeken, maar zag hier slechts DVD-spelers van andere grotes en andere kleuren. De grote behoord te zijn: 36x34x? (WxHxD). De hoogte maakt dus niet zo uit. Maar de lengte en de breedte wel... Er is echter geeneen te vinden die van dit formaat is en ook nog eens een zwarte kleur heeft.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze wel kan vinden? Of misschien meer informatie kan geven over hoe het geval er uit ziet? Of de naam ofzo? Dan kan ik er misschien iets mee... Naar de winkel ofzo.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Alvast bedankt !!! _/-\o_

Verwijderd

De fabrikanten stemmen in het algemeen de maten van nieuwe DVD spelers niet af op oude audio apparatuur. Lijkt me dat het lang zoeken zal worden. Wel hoog die speler van 34 cm, zal wel als diepte zijn bedoeld.

Bovendien had Kenwood zo wie zo geen vaste setmaten, mijn set heeft natuurlijk gelijke breedtes, maar de hoogtes zijn allen verschillend en de diepte varieert van versterker 36, via cd & tuner 30 tot cassette & equeliser 25 cm.

Had je trouwens al gehoord dat Kenwood gestopt is met consumenten electronica?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 20:48:
De fabrikanten stemmen in het algemeen de maten van nieuwe DVD spelers niet af op oude audio apparatuur. Lijkt me dat het lang zoeken zal worden. Wel hoog die speler van 34 cm, zal wel als diepte zijn bedoeld.

Bovendien had Kenwood zo wie zo geen vaste setmaten, mijn set heeft natuurlijk gelijke breedtes, maar de hoogtes zijn allen verschillend en de diepte varieert van versterker 36, via cd & tuner 30 tot cassette & equeliser 25 cm.

Had je trouwens al gehoord dat Kenwood gestopt is met consumenten electronica?
neej, wist niet dat ze gestopt waren met consumenten electronica :'(. Maar wat betreft die maten. Het is zo dat je de hele set tesamen kon kopen. Ze zijn los van elkaar gekocht. Maar zijn ook te verkrijgen als 1 gehele set. Dus lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook een dvd speler voor deze set los te verkrijgen is, of niet dan?

En idd 34 cm diepte :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand weet dus of ik deze kan verkrijgen en zojah, waar?